I går

Jeg har jo egentlig lovet meg selv å holde helgeaktivitetene litt mer rolig framover. I går klarte jeg det, sånn nesten. Tok tidlig kveld, egentlig bare fordi jeg ble kvalm og jævlig av å drikke cider, det blir alt for søtt. Vin (og litt sprit kanskje) er det jeg vanligvis drikker, for dere som har spurt om det. Jeg drikker selvsagt alt med måte!!!;)

Hvis ting går etter planene kommer Jordild, lillesøsteren min, på besøk neste helg. Hun bor jo i Harstad, så da må jeg vel ta henne med meg på en sightseeingtur rundt på hjemmefestene til 95’erne. Kan bli gøy, har jo faktisk ikke vært på skikkelig hjemmefest siden jeg ble 18, i april! 


Fine Mette


Zebrabukse fra Bik Bok. 


HAHA fortvilt over at flaska er tom?? Eller kanskje det bare smakte helt jævlig. 


Fortvilt? Lei seg? Uffda. 


Noen er i allefall glad! Sofie stiller alltid opp på bloggbilder med glede!! 😀


Nykjæresten

Søndagsmodus i dag! Skal til Raade å spise hjemmelaget kjøttboller, tenkte jeg. Han er en slik flink husmor!

32 kommentarer

Siste innlegg