Smiiiiil

Hei på dere!

Dagene går unna i rakettfart. Skoledagene er lange og slitsomme, så er det hjem å lage og spise middag, før det blir avslapping på sofaen. Kjenner det er tungt å ikke komme hjem til hjemmelaget middag lengre, det var virkelig gleden i hverdagen når jeg bodde hjemme. Så bare nyt det så lenge det varer, dere som bor hjemme. Har også startet opp treningen igjen, så dagene er veldig ensidige; Skole, mat, trening og avslapping. Men jeg elsker å trene, det gir meg så mye livsglede. Har faktisk ikke trent siden før operasjonen, som vil si i Mai, så dere kan tro jeg er støl i alle muskler. Nå er jeg i så dårlig form som jeg aldri har vært før, så det kan bare gå en vei; oppover! Skal ha meg en fridag i dag for å restituere, selv om jeg egentlig vil på SATS, hihii! 

Ellers kan jeg fortelle at livet smiler og jeg føler for første gang på flere uker at jeg er lykkelig. Jeg trives med klassen min og er veldig motivert for dette skoleåret. Jeg tror jeg har blitt mer voksen bare de siste månedene. Jeg vet at jeg bare har meg selv til syvende og sist, så utdanning er ufattelig viktig. Jeg har allerede kastet bort 1 år (på en måte 2) av livet mitt til å ikke møte opp og prestere dårlig, så dette er min siste sjangse kan man si. Jeg fått god kontakt med kontaktlæreren min, hun er veldig hyggelig og jeg tror hun vil hjelpe på motivasjonen om den skulle falme. Ellers skal jeg flytte i ny leilighet om ikke lenge, men mer om den saken kommer jeg tilbake til :)

Nå skjønner jeg hvor lurt det faktisk var at jeg ikke investerte i et stort og flott klesskap da jeg flyttet inn her! Hadde jo vært et mareritt og skulle fått det med seg ut igjen. Men til dere som lurte på hvor “klesskapet” mitt er fra; Både stanga og kurvene er fra Coop Obs bygg. Stanga kostet vel rundt 200kr og kurvene 3-400 kr per stk. 


Skal kjøpe èn til kurv. Det er faktisk det mest praktiske “klesskapet” jeg noensinne har hatt + at jeg faktisk synes det ser litt kult ut også. Klær er jo pent å se på så ;)


Kjøpte også plater som er egnet til å ha oppå kurvene, hvor jeg har plassert skoene mine. Utrolig praktisk! 


Yes, I do

30 kommentarer

Siste innlegg