Brudesalongen

Kanskje ikke så morsomt for dere, men jeg og Kristina ble så fornøyd med “skolearbeidet” vårt at det måtte knipses bilder av. For dere som ikke vet det så går jeg salg, service og sikkerhet, og i markedsføringstimen i dag fikk vi i oppave å lage et “butikkvindu” ut av en grå pappeske. Veldig morsom oppgave, så vi brukte lang tid og gjorde arbeidet skikkelig, veldig fornøyd :)


Kreativt og fint, sant? (skrivefeil i logoen, jeg vet)


Fineste og skjønneste Kristina som jeg går i klasse med :)

Hjemme ventet Therese på meg, som skulle ha vært på butikken og handlet inn biff til dagens middag. Men neida, der lå hun sovende på sofaen og ingen biff i kjøleskapet.. Late kjærring som ikke klarer å sove når hun skal sove – på natten altså. Skal snart hive henne ut og komme meg på SATS. De fleste musklene i kroppen verker og trenger litt hvile, så tenker å kjøre cardio i dag. 


Sovedyret


Styggetrynet. Orket ikke sminke meg i dag, synes det er så waste of time når den skal svettes bort uansett. 


På vei hjem fra skolen bæsja jeg meg ut 🙂

45 kommentarer

Siste innlegg