Work hard, play hard

Har vært en lang og tung skoledag i dag, eller den føltes uendelig lang siden jeg var så trøtt at jeg holdt på å sovne hvert minutt. Tanken om å skulke de siste timene fristet veldig, men fornuften slo inn. Skulke-Tuva vil jeg ikke være lengre. Endelig helg da! Det positive med å gå på skole er at man setter så pris på helgene. Nå skal jeg ta en velfortjent powernap, før jeg stikker på trening. Sulten tok overhånd, så jeg spiste på Burger King i matpausen.. Jeg hater egentlig Burger King, men av og til når man er sulten tenker man ikke klart. Ikke bare er det ekkel søppelmat, men det smaker jo faktisk ikke godt utenom når blodet er utblandet av alkohol etter en kveld på byen. Men whatever, skal avslutte denne skoleuka med 1 mil på mølla og styrke på bein :) Work hard, play hard!

Noen bilder fra i går:


Kristinababy. Har så lyst på et slikt Acne-skjerf. Det koster 800 kroner, så tror ikke det skal prioriteres for øyeblikket. 

Gårsdagens antrekk:


Se så rødt håret mitt så ut her! Har litt lyst å farge det slikt. Enten med rødskjær eller ombre. 


Sko//Bobs    Belte//BikBok    Bukse//BikBok    Topp//Forever21


I år har jeg vært skikkelig heldig med kontaktlæreren! Hun er skikkelig fotointeressert, så hun heiv seg like gjerne med på bildetakingen haha :)

42 kommentarer

Siste innlegg