En liten forandring

Hei på dere!

Skal love dere vi er to lykkelige jenter som sitter her med hver vår PC med INTERNETT! Har nesten glemt av hvordan man bruker internett, henger ikke med på noe som helst – verken Facebook eller andre blogger jeg vanligvis er fast leser av. Men nå er endelig nettet på plass i hus, tok faktisk 3 uker å få nettet fra vi ringte og bestilte. Det synes jeg er drøyt lang tid, måtte ringe og kjefte litt da. Service er så sinnsykt viktig, man blir spesielt oppmerksom på god og dårlig service når man går Salg, Service og Sikkerhet. 

Vel. Nå skal jeg, tro det eller ei, begynne og blogge skikkelig igjen. Hvor mange ganger har jeg ikke sagt det før da? Hehe.. Men kan fortelle at bloggen vil bli noe annerledes. Eller kanskje ikke annerledes, men den vil inneholde mye mer om trening og kosthold. Jeg vet ikke hva dere vil synes om det, men livsstilen min har fått en litt drastisk endring kan man si, så da er det naturlig at bloggen følger med på forandringen. Nå trener jeg hele 6 ganger i uken, følger et disiplinert kosthold og treningsprogram, og jeg har et mål jeg vil (SKAL) nå. Har ikke lyst å røpe så mye enda, men tipper noen klarer å gjette seg fram. 


Meg og Marte før vi dro ut på byen forrige helg, edru faktisk.

Nå må jeg bare hive meg rundt å få pakket kofferten, skal nemlig reise til Oslo i helgen. Spontantur til Oslo, bestilte flybillettene i dag på skolen. Snakkes i Oslo, da!

65 kommentarer

Siste innlegg