Fantastisk helg

Ligger nå under dyna og er veldig klar for å lukke sammen Macbooken og øynene for kvelden. Vi er hos ei venninne av Lene som bor på Bygdøy, hvor vi skal sove til i morgen før vi reiser hjem igjen. Helgen har bestått av mye inspirasjon, motivasjon, en hel haug med flotte og inspirerende mennesker med masse positiv energi som har delt helt utrolige histrorier, samt lært utrolig mye om Herbalife som organisasjon og selsagt om produktene – hvordan produktene har forandret livene til mange mennesker, viktigst av alt: helsemessig, men også økonomisk. Herbalife har et mål om å bli like store som Coca Cola. Med andre ord er målet deres at “alle” hjem skal ha et eller flere Herbalife-produkter stående i skapet hjemme. Jeg har troa!

Gleder meg nå til å komme hjem og få bestilt produktene og satt det hele i gang. Er glad jeg endelig har skjønt hvor stor betydning et bra kosthold har, både helsemessig, for ønsket resultat av treningen (tenk så mange timer jeg har “kastet bort” på gymmet ved å tro at jeg skulle bli “fit” og bygge muskler ved å spise landgang til lunsj og fiskeboller til middag) og best av alt har jeg energi nok til absolutt alt jeg vil gjøre. Dessverre har jeg hatt et bra kosthold i bare to uker, men merker STOR forandring! Klarer faktisk å holde meg våken på skolen, og treningsøktene blir så utrolig mye lettere når energien er på plass. Føler meg egentlig jævlig dum som ikke har skjønt betydningen av det før, tenkte liksom at så lenge jeg trente bra så hadde ikke kostholdet sååå mye å si. Sykt dust!

I kostholdet mitt skal jeg bruke flere av Herbalife-produktene, blant annet måltidserstatteren til frokost + havregryn da, bruker den også før trening for å fylle på med energi. Det er Lene som har satt opp kostholdet mitt, så det kan ikke bli annet enn fantastiske resultater kombinert med treningsprogrammet. Lene bruker selvfølgelig Herbalife-produkter selv, og den dama der putter ikke hva som helst i kroppen, så da kan vel egentlig alle være trygge på at dette er produkter av kvalitet. 


Line og Lene ♥


Foredragsholderen ba alle som hadde gått ned 10 kg ved hjelp av Herbalife røyse seg opp. X-antall mennesker røyste seg – jeg ble helt satt ut over hvor mange. Så sa han “15 kg da?” – kanskje halvparten satt seg ned. “20 kg eller mer?”, sa han. Alle disse menneskene på bildet over, ble stående. Jeg var så sjokkert at jeg satt der og gapte. 20 KG!!! Men sant skal sies, toppidrettsutøvere (som selvsalgt ikke har behov for å gå ned i vekt) bruker også Herbalife. Så tingen er at man bruker produktene ettersom hvilke behov man har. Jeg skal bruke de for å få ekstra tilskudd, Therese skal bruke de av samme grunn + for å gå OPP i vekt. 

HERREGUD NÅ BLE DET MYE PÅ EN GANG! Jeg blir så overivrig. Nå skal jeg teste ut produktene selv over lengre tid, så vil jeg etterhvert som jeg får mer erfaring og ser resultater skrive mer om Herbalife osv på bloggen. Høres det greit ut? Noen av dere forresten som har erfaringer med Herbalige? Fortell 😀 


I går var det duket for middag, litt vin, trivelige folk, enda litt mer vin, noen drinker – som til slutt endte med en bytur. Haha, hobbyalkoholikeren som jeg har vært har jo bestemt seg for å trappe kraftig ned på byturer, men går vel greit når Lene sier det.. Hun har bedt meg om å slutte og snuse, men vet ikke hvor lydig jeg er der da haha!


Møtte på hulken også 


Når ei dame som har født tre barn og fyller 30 år om to uker har bedre rumpe enn deg som 18 åring i relativt god form, da skjønner man at hard work pays off! Bloggen til Lene kan dere lese HER. Natta!!

48 kommentarer
    1. Har brukt Herbalife produkter selv i nesten to år nå og de er kjempebra! Har kun brukt proteinshaken som frokost og disse proteinbarene som små energipåfyllere men har ingenting å klage på!

    2. Hehe, føler meg litt dum nå, men jeg har ikke peil på kosthold. Har prøvd å spist sundt i en mnd, men vet ikke om jeg spiser riktig.. For meg er feks en brødskive med leverpostei sunt, eller knekkebrød med gulost og paprika. Er dette sunt? For jeg har ikke peiling! Kunne du ikke lage et innlegg med tips til feks. middag, lunch, frokost og mellommåltid? Jeg tenker det samme som deg at hvis jeg trener hardt, har det ikke så mye å si hva jeg spiser. Men så leste jeg et sted at å være fit består 70% av det man spiser og 30% er trening, ehhe.. Såå kunne du laget et slikt innlegg? Om sunde matvarer og slikt 🙂

    3. jeg vil anbefale deg og ikke trene så mye muskler.. du kan heller slanke deg eller noe. dietten som sagt. du ser allerede mandig ut i ansiktet, og ved å ha markerte muskler, (som hun venninen din) kommer du til å se ut som en MANN! not good. just sayn. ingen vil ha deg da. trur det er det du prøver å oppnå. du tok jo tross alt silikon i titsa.

    4. Har provd herbalife, og syns noe av det var godt. Men provde bare fordi mamma fikk det gratis, saa jeg gadd ikke fortsette med det.. Brukte ikke lenge nok til aa merke resultater. Ikke at jeg brukte det helt riktig heller da.

    5. åå du er så jævla teit… du tror alle som trener har et perfekt liv og hvordan man ser ut? har du tenkt på de som feks er skadet eller har kreft? de ser jo ikke toppers ut og når du kommer å peiser på med at alt me det der middlene dine er så jævla bra og alt er best med de, får unge jenter til å føle seg da? har du tenkt på hvor mange som dør av over dose av sånn kostilskudd crapp som du snakker om? åå blir så frustruert når alt du tenker på er hvordan du ser ut!! HAR DU MERKET HVOR MANGE LESERE DU HAR MISTET ETTER DU BEGYNNTE MED BOTOX OG ALT DET DER JÆVLA TRENINGS DRITEN DIN??? AHHAHA !!!! STØRSTE TAPEREN I TROMSØ

    6. Hei!
      Jeg håper du begynner å blogge mye om trening og kosthold, dette er veldig inspirerende og morsomt å lese om!!

    7. hei 🙂
      jeg er en overvektig 16 år gammel jente, og har lenge tenkt på å begynne med herbalife, men har alltid tenkt det kun har vært for voksne, kan jeg begynne med det? jeg har også tenkt til å begynne å trene, men må man trene for å gå ned i vekt med hairbalife? og hvor fort ser man resultater med og uten trening?
      kunne du svart på dette i ett innlegg? 🙂

    8. Har selv brukt Herbalife i flere år , og kjenner mange som gjør det. Moren min jobber i Herbalife , og selger produkter osv , så jeg har fått en del erfaring med hvordan disse produktene fungerer. Og alt jeg har å si er jo at de er helt fantastisk. De er virkelig noe man burde satse på å få inn i kostholdet sitt hvis man er ute etter en bra/veltrent kropp eller bare generelle endringer med kroppen sin.

    9. Når ble det feil å bare spise sunt og trene? ALT det dreier seg om for tiden på de fleste blogger er KOSTHOLDSPRODUKT. Folk propper i seg kostholdsprodukt til tusen..Man skulle jo trodd at den eneste måten å gå ned i vekt på er å proppe i seg mest mulig av det dritet der. Mulig det fungerer, men det fungerte jo å bare trene og spise sunt før, så hvorfor skal det være umulig nå i dag?

    10. Har ikke peiling på om du i det heletatt ser denne kommentaren, men jeg håper at om du ser den, at du forteller meg det på et eller annet vis. Du inspirerer veldig. Ikke bare meg, men mange andre der ute. Du har gått vekk fra et skikkelig party-liv og over til noe positivt og veldig bra(selvfølgelig er festing også en grei erfaring å få med seg + at det er hyggelig men ja , du forstår vel 🙂 ). Jeg selv har alltid sett større ut, og det av den enkle grunn at jeg har mye muskler og litttt fett oppå der. Det gjør at musklene ikke syntes like godt og jeg blir satt i båsen som feit. haha ironisk nok slår jeg gutta i håndbak, så vet ikke helt hva de skal si , men ja:) Jeg ville egentlig bare si at du inspirerer stort med det du driver med. Jeg har lyst allerde nå til å begynne med Herbalife! Jeg vil fjerne det lille fettet og få frem musklene på en skikkelig måte:) Men jeg lurte på hvor mye det koster? 🙂
      Takk for din inspirasjon, og jeg håper du ser dette 🙂
      Hilsen jente, 16 år.

    11. Har lest bloggen din i evigheter, og jeg gleder meg allerede til ditt neste innlegg, og å lese bloggen din fremover! Syns det nye “opplegget” du går inn for, altså hvordan du vil blogge fremover, er super interessant!! Stå på 🙂

    12. Trist at du synes det er pent å se så mandig ut. Lene har jo mannekropp, og du begynner å se mann ut Tuva..

    13. åå så gøy at du skriver om trening og kosthold, skriv gjeerne mer!! gleder meg skikkelig til å høre om herbalife produktene!!

    14. Hei! jeg bare lurte på hvor man får tak i dette produktet?
      jeg har søkt litt rundt etter det og finner ingen sider der jeg får bestilt, bare der jeg får info om det.
      Hadde hvert fint om du kunne svart på mail eller ett innlegg, ganske fort 🙂

    15. hvordan får du så fin rumpe? kan du skrive et innlegg om bare hvordan man kan få den perfekte sprettrumpa? sånn: hvor mange ganger i uken, hva skal man gjøre, ganske presist liksom. elsker bloggen din

    16. Har virkelig troen på deg Tuva! Stå på, så er jeg sikker på at du får det resultate du er ute etter!
      Fint å se at hvertfall en av deg og Therese er fornuftige og prøver å holde seg i form 😉

    17. For de som lurer, så får man kun kjøpt herbalife av en selvstendig herbalife distributør, dvs at du kun får kjøpt det av enkeltpersoner som sertifisert selger dette. Leste også en kommentar om at man “kan ta overdose på kosttilskudd”, men det er faktisk klin umulig. Du kan ikke ta overdose på å spise sunn mat, for ja, herbalife er mat, sunn mat som er malt opp til pulver. Det er ikke noe mer farlig en toro suppe pulveret man kjøper på butikken, bare mye sunnere. Ikke sleng ut slike kommentarer når man tydeligvis ikke har en fjerneste anelse om hva man snakker om

    18. Du blir bare mer og mer mann. Ansiktet ditt er jo ganske mandig fra før av, så nå når du kommer til å bygge kropp så blir du ikke særlig vakker.
      Og JA, hvor ble det av å spise EKTE mat. Istede for tilskudd, estoffer og kunstige produkter?
      Lurer på hvor mange år det er til dere får kreft

    19. Hei! Så gøy du skal begynne å blogge mer om trening og kosthold, kanskje du kan motivere meg til å komme meg på gymmet? Hehe. Også lurer jeg på en ting! Kom over et innlegg du skrev om at du hadde mistet mange av øyevippene dine etter vippextensions. Det samme har skjedd meg, og alt jeg har igjen er små grisehår.. Føles helt forferdelig ut! Hvor lang tid tok det før dine vokste ordentlig ut igjen? Og har du noe tips til å få de til å vokse fortere ut? 🙂 Hilsen Henriette!

    20. Lykke til med bruken av produktene! De har gitt meg en stor endring i livet til trosser at jeg har valgt å gå nye veier nå! Herbalife er utrolig god på smak og jeg elsker produktene 🙂 urolig bra at du får hjelp av Lene, den dama vet godt hva hun driver med:-)

    21. Elsker den “nye” bloggen din!! 😀 trenger flere rundt min egen alder som skriver om kosthold å trening! mye bedre motivasjon enn å lese om andre! 😀 så tuusen takk! 🙂
      kom gjerne me tips til rumpe/lår trening, mage/rygg trening osv 😀
      Stå pååå!! 🙂

    22. Jeg har brukt Herbalife litt, altså de shakene til frokost og lunsj for å gå ned i vekt (+ trening ofc.) Problemet mitt er at jeg blir ikke mett. Eller, jeg blir mett men det varer ikke noe lenge. Lenge før lunsjtider er jeg så sulten at jeg ikke klarer det uten å spise. Hva skal jeg gjøre?
      Og en siste ting. Jeg synes det er flaut å spise/drikke Herbalife på skolen. Så det endte fort med at jeg måtte spise noe annet til lunsj. Har du noen forslag til hva jeg evt da kan spise til lunsj?
      Hadde satt veldig stor pris på svar!

    23. Vilde: Jeg drikker en shake til frokost + 40gr havregryn, enten ved siden eller rett opp i shaken (er ikke så ille som det høres ut som) om jeg har dårlig tid, som jeg stortsett har. Det er det jeg har fått beskjed om å spise til frokost hos Lene, som har satt opp kostholdet mitt. Jeg blir ikke stappmett, men klarer meg helt fint fram til lunsj som jeg spiser i halv 12 tiden på skolen. Da spiser jeg rent kjøtt, som f. eks. kylling, karbonadedeig eller fisk + salat/grønnsaker og ris eller potet.

      Jeg drikker ikke shakene for å gå ned i vekt, som du ønsker, men som tilskudd som en del av kostholdet for å bygge muskler, som også gjør at jeg reduserer fett som erstattes av muskler. Og det er IKKE flaut å drikke shake 😀 Jeg lover deg, om ikke lenge er det ikke bare du som drikker Herbalife-shake på skolen!

    24. Hei! Jeg håper du kan hjelpe meg med en ting, og håper du virkelig svarer 🙂
      Jeg har fått et godt inntrykk av det du skriver om herbalife og lå merke til en setning du skreiv om at Therese ville OPP i vekt. Jeg sliter selv veldig med å komme opp i vekt, og jeg er veldig lite motivert til å spise på fastfood, frityrmat og den slags dritt. Jeg er ca 168 cm høg, og veier rundt 50 kg. (Med andre ord så har jeg en alt for lav BMI/KMI.). Så da bare lurer jeg på om hvordan produkt som kan hjelpe en med å gå opp i vekt? Sliter veldig selv med å være trøtt og sliten om dagene, så håper noen av produktene vil hjelpe! Og med tanke på at jeg skriver at jeg vil opp i vekt, mener jeg ikke at jeg kan late meg på sofaen og håpe på det beste. Men jeg har heller ikke så lyst til å gå opp i vekt med muskler, for eksempel få tydelig sixpack og store overarmer, i og med at jeg er tynn og ser for meg selv som at dette vil ikke se bra ut.
      Håper på svar! 🙂

    25. HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!! HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!! HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!! HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!! HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!
      V HVOR ER OVERDELEN OG BUKSA FRA DRITFINT!!!!

    26. Jeg begynte i fjor med Herbalife produkter, og er STOOOR FORNØYD ! Familien startet å bruke det først, med shampoo og balsam, rense produkter og vanlig måltidsshake. Jeg bruker alt, og det funker ! helt utroligt bra produkter, har virkelig troen for at dette kommer til å gå rett til topps ! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg