Rommet mitt

Nå har jeg brukt et par timer på å rydde og vaske rommet, samt litt klesvask (viktig å få med). Så nå er det riktig så trivelig her! Har tent stearinlys og ligger under dyna og slapper av, Therese kom akkurat å la seg sammen med meg. Så koselig :’)

Rommet er så godt som ferdig. Føler jeg mangler noe, men kommer ikke på hva.. Fikk ikke til så brae bilder, kvaliteten ble utrolig dårlig men de funker. Skjønner meg ikke på kameraet til Therese, selv om vi har helt likt haha.. Anyways, her er rommet mitt. Skriver under bildene hvor ting er fra, om det ikke står hvor noe er fra, betyr det at jeg ikke husker.


Gardiner og sengetøy fra princess, pynteputer fra Nille og Kremmerhuset, pledd  og vekkeklokke fra IKEA, nattbord fra lampehuset iPhone-musikk-ting fra Elkjøp.


Stearinlys, hylle, kurver og plastikkblomstene på bildet øverste til høyre fra IKEA.


Plastikkroser fra Skeidar.


Kleskurver og stang fra Coop Bygg. Ser kanskje litt rotete ut, men drit i det, synes det er ei genial løsning når man har mye klær og ikke gidder kjøpe et stort klesskap som man ikke får med seg uten å ødelegge når man flytter igjen. 


Stearinlys-ting som står på gulvet og fuskepels fra IKEA og taklampe fra Bohus (kun 399kr, utrolig fin, mye finere i virkeligheten).


Skilt fra Kremmerhuset.

Jeg trives! Hva synes dere? 

94 kommentarer

Siste innlegg