Bursdagsfeiring og personlig rekord

I går fylte fineste LENE 30 år (tenk å være så fin 30-åring), og det måtte selvfølgelig feires skikkelig. Jeg og Therese storkoste oss skikkelig i bursdagen, og det gjorde nok alle andre også. I allefall av det vi husker.. Plutselig våknet jeg opp i morgest med den verste hodepinen EVER, uten sko, jakke, mobil OG veske med kameraet i. Det må være personlig rekord! Har heldigvis klart og funnet ut hvor alle tingene mine er, litt her og der. Jeg dør av meg selv, er så glad jeg ikke drikker så sykt ofte lengre og sånn skal det fortsette. Men er det bursdag så er det bursdag!!

Vi hadde jo med kamera da, men kameraet glemte vi selvfølgelig av før det var for sent. Hadde på meg en veldig fin kjole i går som jeg har lyst å vise dere, skal se om jeg gidder ta den på meg igjen å knipse bilder til dere senere. Nå kommer Kaja på besøk, jeg skal farge håret hennes. Så skal Therese ha vors her hjemme før de skal på byen, så må vel egentlig komme meg opp av senga snart. SÅ deilig å tenke på at jeg IKKE skal røre alkohol i kveld, så kan jeg se fram til ei deilig treningsøkt i morgen med toppform. 


Therese, meg, Karina og Elisa fra i går.

38 kommentarer

Siste innlegg