Nye treningssko

Ligger som en slakt på sofaen etter rygg og biceps-økt. Nå som jeg har holdt på en stund med strengt kosthold og treningsplan og kjent på hvordan det er, og da funnet ut at dette er noe jeg helt klart vil jeg fortsette med, kan jeg like godt fortelle hva målet med dette er. Målet er ikke bare å bli “fit” – målet er nemlig å stå på scenen høsten 2013 i Bikini Fitness. Skal trene mot det i allefall, så får jeg og Lene se ann formen min når den tid kommer. Jeg stiller ikke bare for å stille, om jeg skal stille må jeg være i så bra form at jeg kan vinne :)

For litt siden fikk jeg noen nye treningssko sponset av Footway. Footway er en nettside med all mulig slags type sko, så det var nesten umulig for meg å plukke ut hvilke jeg ville ha. De er litt skittne som dere ser, men det er fordi de er blitt brukt en del. Liker de kjempegodt, kjempefine farger og god på foten. Ikke så ille i pris heller, koster 779kr og du finner de HER. Til å være treningssko er det ganske billig!


Fin stein


Nye TVen vår som står i bakgrunnen, men den var jo for faen knust når vi pakket den opp. Nedtur! Så får vi ikke ny før om et par dager.. 


Så sprek xD


Therese og nykjæresten;) Han er skikkelig pusegutt som frivillig tok bilder av meg til bloggen, LIKER sånne gutter! 


Pusen

69 kommentarer

Siste innlegg