Se fresh ut på trening

Shopping av klær er vel på topp 5 listen over det artigste jeg vet, og treningsklær er ingen unntak. Faktisk så synes jeg det nesten er morsommere med nytt treningstøy enn vanlige klær. Om det ikke hadde sett teit ut hadde jeg helt klart gått med treningstøy på skolen, det finnes jo faktisk ingenting som er deilige å ha på, spør dere meg.. Haha!

At fint treningstøy er motiverende for treningen er det ingen som kan si imot. Om jeg går i en slitt tights eller en utvasket og trasig skjorte på trening, føler jeg meg ikke særlig attraktiv. Viktig å føle seg fresh, selv på trening, og gjerne med litt farger. Dere er med på den? Ofte jeg stopper opp på gymmet og tenker “wow, hun så fresh ut i de treningsklærne. Sånn vil jeg også ha”.

Synes det er dårlig med utvalg av treningstøy på de vanlige sportsbutikkene, men på nett finner man alltid utrolig mye fint. Har funnet litt favoritter jeg vil vise dere, vet noen har etterlyst et slikt innlegg om treningsklær. Personlig er jeg veldig glad i å trene i singlett, for da kan man se at musklene jobber (se seg litt i speilet og sånn, haha).  


Rosa topp finner dere HER // Turkis HER

Samme toppen som jeg hadde på meg i et innlegg for to dager siden finner dere HER // Tights HER 

Har testet ut mange forskjellige tightser, både dyre og billigere, men 2XU er uten tvil den beste jeg har prøvd. At 2XU-merket er populært skjønner jeg, de sitter så utrolig godt på, absolutt verdt de 100-lappene ekstra. Hadde det ikke vært for at det er greit å variere litt, hadde jeg gått med 2XU-tightsen min på hver trening. Du finner den HER // Drikkeflaske HER

Genser HER // Better Bodies-skjorte HER


Gul HER // Oransje/fersken HER // Lilla HER  

 – Noe dere likte? :) 

33 kommentarer
    1. Har faktisk bestilt den rosa/blå stripete toppen, wii! Men vet du hva? På actic, der jeg trener, så får vi ikke lov til å trene i topp/singlet! Hva er det fornoe liksom?
      Elsker at du har begynt å blogge om kosthold og trening forresten! Jeg synes det gjorde bloggen din ti ganger bedre og nå gir du meg masse motivasjon. Så takk <3

    2. hei! jeg lurte på om du kunne fortelle litt om hvordan størrelsene er på nelly? Jeg vurderer om jeg skal bestille en kjole, men jeg er så usikker på størrelsen. Jeg pleier å bruke både medium og large!

    3. har ganske mange jeg ha gått forbi i løpet av åra som jeg har tenkt sånn vil jeg og ha men må nok bare fortsette med det for penger blir det ikke mer av gitt. Så det er fullt mulig å dra på trening selv om du føler du ser ut som en dass,man må bare jobbe litt mer med seg selv.

    4. elsker at du har begynt å blogge igjen, har savnet all bloggingen din!
      syntes det er supert at du blogger om trening og tips, du er en kjempe stor inspirasjonskilde.
      stå på videre med bloggen !<3

    5. Etter jeg så dette innlegget må jeg bare si en ting! Hvis du går inn på http://Www.etsy.com (cirka det samme som ebay, bare at folk lager tingene selv) også søker på en sånn bruker som heter “LivingProofGear” så kommer du til å finne sååå mye fint treningstøy! Eller, det er bare topper, men de er i mange fine farger og det står masse forskjellige ord på de, f.eks “look like a beatuy, train like a beat” osv! Syns du burde ta en kikk innom:):)

    6. Ser man fresh ut på trening har man ikke trent hardt nok! :p Men jeg er enig i at freshe treningsklær er en fin motivasjon 🙂

    7. Marte: Det jeg mener med fresh på trening er kult treningstøy, ikke nysminket ansikt og hår. At pudderet forsvinner og maskaraen renner er jo bare et pluss, da vet du at du gjør noe riktig 🙂

    8. Er personlig ikke så glad i singlett på trening.. armhuler er bare ikke så deilig å se på når man svetter. Men pleide selv å trene i singlett før jeg begynte med frivekter.
      Trenger ny treningstights, vil ha en BB tights, men de er så dyre!

    9. Du Tuva, du er så flink til å blogge og oppdatere! Men kunne du kanskje motivert Therese litt???:-) Hun har hele dagen å gjøre det på så ???:)))
      STÅ PÅ 😀

    10. Bloggen din har blitt utrolig mye bedre i det siste! :)) Og btw, klagene du får skal du bare drite i, for det er bare bullshit. Stå pååå, og lykke til videre! 🙂

    11. Utrolig fine klær! Men hvilen str har du i den singleten med stripene på foran? 🙂 og er de små i str?

    12. hei ! så bra at du blogger om trening! Lurte på om du vet om det er stor forskjell på S og M i 2xu tightsen? Er det mye forskjell på S tall og S i str på de? hva heter den du har?

    13. Her i Oslo går faktisk veldig mange med treningstøy på skolen, shopping osv… selv om de ikke skal på trening! Hvertfal treningstights og løpesko 🙂

    14. Den 2XU-tightsen, kan du skrive om den? Stoff, hvordan den er i størrelse, gjennomsiktig?, tøyelig?, strammer den opp? osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg