4 lange år

Fine, nydeligste pappaen min. 4 lange år har gått. Det har vært tøffe og triste stunder, men det går veldig fint med meg! Jeg er så bestemt på èn ting, og det er at med MEG skal det gå bra med. Det som er så fint er at jeg husker alt med pappa. Væremåten, hendene, håret, øynene, smilet og stemmen. Vil aldri glemmes, minnene tar jeg godt vare på. Er så uendelig glad for at han var musiker, sånn at jeg for alltid kan høre igjen stemmen hans gjennom musikken. 

Mange kriger har jeg vunnet, enda flere har jeg tapt. Men alltid har jeg reist meg, når jeg har falt. Kloke ord, paps ♥


Skrev et innlegg for 1 år siden dedikert til pappa, som dere kan lese her om dere vil. 

Livet er skikkelig dritt til tider, men livet går faktisk videre uansett hvor jævlig man har det der og da. Hadde gjort alt i verden for å få tilbake pappa, men jeg vet at alt jeg har opplevd har gjort meg til den personen jeg er i dag. Alt (nesten) har en mening, det er jeg helt sikker på. 

140 kommentarer

Siste innlegg