Grunnen til at jeg ikke har blogget

Okei, først og fremst har jeg vært helt knust etter at jeg ble frastjålet kameraet mitt forrige helg. Lille babyen min, frekke faen som stjålte det!! Hadde et håp om at det skulle dukke opp, så ventet en uke før jeg så meg nødt til å kjøpe nytt. Jævlig kjipe penger, men hadde jo faktisk ikke noe valg. Ble lykkelig når jeg kjøpte nytt, men selvfølgelig kjipt å kjøpe noe man egentlig HAR. 


Hadde 600D før, men kjøpte denne gangen 650D. Fornøyd med kjøpet, men var fornøyd nok i massevis med det forrige kameraet. Men tenkte at jeg like greit kunne kjøpe en nyere modell for noen hundrelapper ekstra, sånn at det skulle føles litt mer verdt det. Kjipere å kjøpe AKKURAT det samme. 

En annen ting som har gjort at jeg ikke har klart og fokusert på bloggen, er han her:

Har brukt litt mye tid på han, han gjør at jeg ikke har klart å tenke på bloggen. Men han synes det er dumt at jeg ikke blogger, og sier at jeg må skjerpe meg. Jeg er helt enig. Han er ganske fornuftig altså! Han kommer og henter meg hvert øyeblikk så skal han lage middag til meg, og etter det skal vi trene. Kan man egentlig ønske mer enn det? Nei, jeg er fornøyd.

350 kommentarer
    1. Kan ikke forestille meg hvor kjipt det må være å bli frastjålet kameraet, fysøren hvor frekke folk er! Gratulerer med kjæreste (?) 🙂

    2. Gratulerer! 😀
      uff, må være utrolig trist,dumt og leit å bli frastjålet noe du allerade har,.. men men, det vi håper bå er at det kameraet du kjøpte nå er mye bedre!! Hahha 🙂

    3. Har savna deg, Tuva!! <3
      Hadde egentlig bestemt meg for rett og slett å slutte å lese bloggen din, men klarte ikke la være å sjekke igjen i dag...haha <3

    4. Gratulere med kjærest(?) han virker perfekt for deg, vill at du skal blogge + han trener! You go, girl 🙂

    5. awww så koselig ^^ ser ut som en veldig søt og snill kar! hehe 😀
      utrolig fælt det med kameraet da…. får håpe han eller hun som stjal det får VELDIG dårlig samvittighet nå! er grusomt at noen kan stjele noe slikt, stakar deg som må erstatte det liksom :/ men så fikk du deg et nytt og strålende kamera da! får heller se positivt på det 😀 og la karma ta seg av idioten, haha

    6. kult at du hiv dæ på han vegar med en gang det e blidd slutt mellom han og ho silje! jævla lavmål sir æ brare!

    7. Det første jeg la merke tl var glidemiddelet fra kondomeriet i vinduet og da klarte jeg ikke fokusere på annet… hehe =)

    8. e det der virkelig bra nok for dæ? alle vet at han har ditcha dæ utallige ganga for ei anna, og med en gang dama hannes ditche han, så tar han dæ for å prøve å komme sæ over ho? har du ikke selvrespekt nok til å ikke ville godta å være en god nummer to? han e jo enda stupforelska i exn.. det vet ALLE

    9. LESTE DENNE KOMMENTAREN: e det der virkelig bra nok for dæ? alle vet at han har ditcha dæ utallige ganga for ei anna, og med en gang dama hannes ditche han, så tar han dæ for å prøve å komme sæ over ho? har du ikke selvrespekt nok til å ikke ville godta å være en god nummer to? han e jo enda stupforelska i exn.. det vet ALLE.
      Her har vi enda en frøken anonym som tror hun vet alt. La tuva gjøre hva hun vil. Jeg tror fatsik tuva og han vet litt bedere hva som foregår enn det du gjør. Du kan ikke bare komme her og antyde noe! Hvis tuva og han koser seg sammen så la de gjøre det, det har de faktisk rett til. Mulig han hadde kjæreste før osv.. men hvis han fortsatt hadde vert forelsket i henne og brukte bare tuva på å komme over hun. Tor jeg tuva hade merket det og ikke godtatt det. For tuva lar ingen bestemme over henne eller bruke henne. Jeg kjenner ikke tuva personelig, men jeg har lest bloggen hennes lenge nok til å vite det. Og siden det er ganske tydelig at du kjenner tuva, er det veldig rart at du tror hun ikke har selvrespekt nok til å godta at hun er nummer to (hvafaen?!)… .når jeg som ikke kjenner henne forstår det bare utifra bloggen. da har du store problemer lille venn.

    10. “e det der virkelig bra nok for dæ? alle vet at han har ditcha dæ utallige ganga for ei anna, og med en gang dama hannes ditche han, så tar han dæ for å prøve å komme sæ over ho? har du ikke selvrespekt nok til å ikke ville godta å være en god nummer to? han e jo enda stupforelska i exn.. det vet ALLE.” Sikkert exn som har skrevet det sjøl. Haha

    11. Det er bra du har funne noen andre og tenke litt på 🙂 Stå på, husk at du e verdt veldig mye! ikke la noen såre deg 🙂

    12. Gratulerer så mye! har lest på bloggen din at du er utrolig kresen, så da er det ekstra flott å se at du har funnet deg en! og i tillegg trener han!

    13. haha! alle dåkker, æ kjenne han vegar og æ vet akkurat ka som skjer, dåkker vet faen ingenting. Ho tuva kasta sæ me en gang over han rett etter at det blei slutt mellom han og exen! og det e ikke ho silje som skreiv det der ista, ho dompa han, så ho har ingen grunn til å ville ha han tilbake igjen! så tuva, når du ser detta, skjerp dæ!’

    14. Åhh, endelig! Du fortjener det beste! og jeg velger å tro at ”han” der er noe mer en bare ”han der” 😉
      Og de som stjeler kameraer kan egentlig ”berre pell sæ” .

    15. trener du styrketrening hver dag? kan du lage et innlegg om det?
      og hvordan trener du armene og magen? kansje et innlegg om dette også, å kansje video av øvelsene

    16. altså, jeg ser på deg.. også ser jeg på ham..
      hva skjedde med like barn leker best? du er jo to klasser over ham. han er jo totalt random. også med traktor caps og en sliten “strikket” genser fra bestemor.no.
      sorry ass, jeg forstår ikke dette. hvorfor ham?

    17. Specter junior: Hørt om at ikke utseendet nødvendigvis har alt å si? Blir for dumt at du skal påstå noe om han når du ikke kjenner han (tydeligvis!) Herregud, haha. La Tuva være med hvem hun vil, du.. Syns den strikkegenseren var fin jeg. 🙂

    18. va æ som dumpa han uansett, så ho ska bare ta ræstan mine 🙂 om det e meninga vi ska vær ilag, bi vi nok det til slutt

    19. Å kalle en person for “restane” sine, sir LITT om ka person du e!! Han skal nok bare være glad han har fått ei så kjekk og ikkje minst PEN jente som ho Tuva e! Vi heia på d Tuva! 🙂

    20. Åja, så det at du har mistet et kamera gjør så du ikke får blogget, what an excuse xPPP xDD!
      Som om det er så jævlig vanskelig å i det minste si i fra i et innlegg, og som om det ikke fins noen andre muligheter til å ta bilder som mobilkamera, andre sitt kamera osv!:)
      Ånei, du har vært med en gutt, derfor kan du ikke blogge. Ja, tviler på at du har vært opptatt alle timene i døgnet og ikke har hatt en eneste mulighet til å blogge på flere uker. Det har alle sammen! Så gjør jobben din eller gi faen, du suger så jævlig!:)
      Fins ikke mer barnslig, svak eller teit person enn deg! dummeste innlegget jeg har hørt på lenge;)

    21. Tuva må no få velge selv når hun vil blogge og ikke blogge, det er tross alt hennes blogg. Ho har jo faktisk et liv utenom bloggen også …

    22. Det e håndkrem i vinduskarmen, ser dåkker ikkje det? Haha, vest dåkker ikke tenke på vannflaska på andre sia:P

    23. WOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!!!!! For noen mennesker dere er som har skrevet dritt her. Er dere seriøse??? Håper dere er -10 år

    24. Okeei folkens!
      har hun skrevet at di e kjærester??
      tenk om da e en vænn??
      Og det finst da bedre gutter enn han!
      Kjæresten til tcmn er bedre;)

    25. Jeg blir faktisk lei meg! kan du ikke snart skrive mer vær dag,Du bruker jo hvertfall 3 Dager før du blogger noe nytt! dette betyr at mange fortjener topplista bedre enn deg! går inn vær dag! kan du ikke skrive noe nytt innimellom dah!<33

    26. Før da du blogget nesten hver dag skrev du sånn det er ikke rart at ikkje mange leser bloggen din hvis du ikkje skriver hver dag. Hallooo? Was it u in the future?

    27. fy faen du sug så sykt t å blogg:P sykt sjeldne opptaderinga og innleggan e half-assed… ufortjent toppliste plassering:) Siste gang jeg er innom din blogg for å si det slik.

    28. Det e faen så sykt at folk gidd å kommentere så masse dritt, vær glad på hennes vegna!!!! Ho har et liv uttafør blogge også, så la ho få ha dt live å fuck off me all dn drittn dokkers!!! Elske bloggen din tuva å håpe du oppdatere iallefall en gang før dag <3

    29. Helt greit at du var borte fra bloggingen i og med du har blitt frastjålet noe, men nå har du jo skaffet deg kamera igjen, kanskje på tide å blogge igjen da? Istedenfor å la det gå nesten 1 uke uten å blogge? selv om du har en gutt du holder på meg?

    30. Er det han som ikke er heit nok eller er det du som er uttørka?
      Man ser jo at det er glidekrem med rfsu merket på:))

    31. Gratulerer med kjæreste(?) 🙂 Syns det er dumt att mange blir ”sure” for att du ikke blogger så mye. Du er ei voksen jente, og du har ett anna liv en bare å sitte med trynet i skjermen og blogge! jeg følger med deg! Du bestemmer helt selv om når du skal blogge og ikke 🙂 Ha en fin dag, Tuva 🙂

    32. bra at du har glidemiddel i vinduet.. Er vel ikke så passende på en offentlig blogg hvor du har lesere helt nede i 10års alderen?

    33. Å ka e grunn din dein hær gangen? Gjør aille ein tjenste Tuva, SLUTT Å BLOGG. Både du og Therese e elendige bloggera, og vi skjønna jo aille at dein einaste grunn te at dåkk blogga e førr å ha peng te å betal husleia etc. Synd for dem som virkelig vil opp og frem med bloggen men som ikke får muligheten pga sånne folk som deg å Therese.

    34. Fin blogg jeg har ukas blogg å konkuranser å jeg velger en blogg jeg synes er finnest av alle
      legg meg til som venn å jeg sier på skype,facebook,macespace at de skal gå inn på bloggen din
      legg meg til som venn <3 å jeg ser på den å kommenterer <3

    35. Det er jo Therese sitt glidemiddel! Tuva har jo ikke sengen sin på den siden av vinduet. Men det har Therese. Der bilde viser glidemiddelet er det jo også en seng. Men tuva har klær der.

    36. Herregud, jeg føler meg skikkelig bortskjemt akkurat nå da noen tok Litago`n min som var så og si full i kantina i dag! Jeg ble sjuukt sur.. speilrefleks og Litago er kanskje ikke det samme? Må være rimelig kjipt!
      Gratulerer med type 😉

    37. hva er grunnen til at du ikke blogger no da? du har jo fått nytt kamera.
      glidemiddel? har dere kost dere eller??

    38. Tuvaa, savner blggingen din! Og trenger virkelig den motivasjonen du ga oss på treningsfronten i noen uker! Sjønner at du sikkert har mye å gjøre, men håper det kommer et innlegg snart, savner å lese bloggen din!

    39. Åh, blir så irritert over at så mange bare MÅ finne noe å prike på. Gratulerer med type, gir meg faen i hva som står i vinduskarmen din osv, hehe 🙂

    40. Nå som du først har tatt brystoperasjon, kan du ikke fjerne den ekle rompehaka di i samme slengen? Fy faen, skjønner ikke at du tør å vise deg med den!:P Så forbanna støgg

    41. Dere sier hu skal slutte å blogge, hvis dere ikke synes hu fortjener plass på topplisten, slutt å kom inn på bloggen hennes da! Er jo dere som holder henne der oppe!
      Kan innrømme at jeg blir irritert noen ganger når det går så lang tid mellom hver gang jeg å, men jeg har hvertfall sluttet å gå inn på bloggen.. JA jeg er her nå fordi jeg skulle se om det hadde skjedd noe, men jeg kommer ikke til å gå inn hit igjen fordi jeg ikke mener hu fortjener plassen på topplisten, så istedefor å trykke dere inn på bloggen og klage, så GI FAEN, og hold dere utendefor bloggen 🙂
      Det ble en veldig rotete kommentar, men ja..

    42. mistet syyykt respekten for deg nå, tuva, etter å ha lest det at du kaster deg etter han gutten rett etter at han har blitt dumpet av hun han egentlig vil ha. Er så sinnsykt på eksen hans sin side, i steden for din! AHAH du er så jævla dum i hode

    43. Koselig at du har funnet deg en kjekkas 😉 hjelper på i disse kalde dager.. Men TUVA, du må blogge igjen. Trodde både du og Therese skulle bli bedre etter at dere flyttet sammen, og ta bloggbilder for hverandre osv, men begge to har bare sluttet helt..
      Blogg om trening igjen?

    44. blogg da for helsikke! venter på neste grunn til at du ikke blogger
      legg vartfall inn en outfit før du havnet ut av topplisten

    45. Du er utrolig dyktig blogger, Tuva også så veldig søt du er 🙂
      Vi er tre gutter som har startet opp en blogg. Egentlig en videoblogg! Vi er ganske nye på dette, men kanskje du vil titte innom å si hva du mener om konseptet vårt? Kanskje du også ville hjulpet oss litt på vei og linket oss i ett innlegg?
      Uansett, tusen takk for inspirasjon og glede av å lese din blogg 🙂
      mvh, Thomas, Thomas og Arne.

    46. Hei kjære Tuva Willassen. Jeg må fortelle deg noe som du kanskje ikke vet om fra før av?
      Det har seg nemlig sånn at jeg tror du ville gjort alle dine faste blogglesere en STOR tjeneste om du avsluttet bloggen din en gang for alle. Jeg kan tenke meg at dine faste blogglesere blir veldig lei av og gå inn på bloggen din hver dag, kanskje flere ganger om dagen til og med? For å se om du har skrevet ett nytt innlegg. Men når dine kjære, søte, store og små lesere trykker seg inn, er det aldri noe nytt innlegg og hvis det skulle vise seg og være ett nytt innlegg er det kanskje 2-3 nye med “dette har jeg kjøpt meg på Bik bok det var 50% salg, kan jo ikke dy meg”, “beklager for lite blogging, men jeg har så mye lekser og trener jo hver dag nå for jeg skal stille opp i fitness!” , “åå unnskyld min søte lesere for at jeg ikke har blogget på 2 uker men det har seg nemlig slik at ditten og datten, og bla bla bla”.
      Gidder du eller? Dine lesere følger deg for en grunn, de liker deg, de liker det du har og komme med. Men når du gir dem dette, en innstilling om at du faktisk er lei bloggen og blogger annen hver uke, da syns jeg du skal vurdere og gi opp blogging og legge dette på hyllen, da du har så mye annet og drive med. Det sitter faste lesere og venter i spenning og forhåpning om nye innlegg fra deg! Men du kommer bare med unnskyldninger på unnskyldninger. Kan du ikke være så greie mot de? Som de har vært mot deg, de er lojale og følger deg fordi dem har lyst. Du gir ikke noe tilbake lenger. Din karriere som blogger er jo over !?
      Det er bedre om du sletter din blogg, TAR ETT VALG. Jeg skjønner jo at du ikke vil slette bloggen da dette er noe av din inntekt, men du holder ikke mål lenger!

    47. Herregud, større taper enn Tuva skal man lete lenge etter! Klarer ikke leve opp til det utrooolig vanskelige og tøffe blogglivet vettu:( hahah, svake lille taper;) Ho har jo så mye å gjøre og tenke på stakkars, nei uff, hadde aldri takla alt det ho gjør i tillegg til bloggen!;O

    48. Du har sagt tidligere at du liker å blogge og sånn, men at du synes det er tungvindt å måtte legge innlegg op bloggen hver dag og såå, og at du egentlig ser det som en jobb, ikke bare en hobby. Så ta har jeg et tips for deg! Meld deg heller inn på femelle, der kan du blogge når du vil, og da trenger du ikke blogge hver dag. Der har du ikke press på deg. Du får ikke penger, og da blir det ikke en jobb, da blir det en hobby. Kristine Am har gjort det nå, og ho er veldig fornøy med det! Men kanskje du ikke vil det, på grunn av at du ikke får penger for det? Men synes det er litt urettferdig at du skal få penger når du nesten ikke blogger, mens det er mange andre gode bloggere der ute som legger inn inlegg hver dag og gjør en innsats.

    49. KAN DU TA TIL HELVETTE Å BEGYNNE Å BLOGGE SNART? BLIR GAL!!!
      DU KAN IKKE LOVE OSS AT DU SKAL BLOGGE, MEN IKKE GJØRE DET.. BLIR SÅ SINNA
      DU FORTJENER IKKE Å VÆRE PÅ TOPPLISTA

    50. Tror nok ikke det er det eneste problemet? du blogger jo ikke i det hele tatt! Tror jeg ikke gidder å lese bloggen din lenger? beklager

    51. Tror det er best du bare gir deg altså, slutter å blogge 🙂 Du er jo aldri inne og oppdaterer likevel.. Topplista fortjener noen andre, som gjør noe for å ha fornøyde lesere!

    52. latterlig at mange her skriver at Tuva ikke fortjener å være på topplisten? det er dere som er grunnen til at hun er på topplista 😉

    53. Hei Tuva! Jeg har ikke lest bloggen din på lenge, men sist gang jeg leste så jeg at du ville ta silikon? Jeg anbefaler det ikke! Jeg tok silikon for 3 uker siden og puppene ble mye større..jeg ville ha de fastere, men tror legen misforsto meg. Nå har jeg D-cup og klarer nesten ikke komme meg opp bakken her jeg bor. I tillegg har det snødd sånn at jeg sklir hele tiden, og det kjennes som puppene slik sammen med meg….så Tuva, før du tenker å gjøre noe som helst, vurder å ikke ta silikon! Man blir mye tyngre av det..:(( Klem fra Sonja

    54. Livet er mer enn bare blogg, kjære deg, og det er forståelig at den kan bli nedprioritert til tider! Bruk tiden med god samvittighet på treningsmålet ditt (tro meg, når du står på scenen og glitrer er det hvet hver eneste anstrengelse), og på han som lager middag til deg, trener med deg, og gjør at du ikke klarer å tenke på bloggen 🙂

    55. Ey, greit at det var din grunn til å ikke ha blogget på en stund, men nå har det faktisk gått 8 dager siden det siste innlegget! du sa jo at du hadde fått kjøpt deg nytt kamra nå jo! Så hvor blir det av all bloggingen? Det er jobben din, du burde skjerpe deg Tuva.

    56. .. hvor blir det av bloggingen Tuva? du var en av mine yndlingsbloggere, og nå som du har kjæreste vil man jo ha en oppdatering!

    57. Vel, takk og be for at du bor sammen med Therese da, ellers hadde du aldri hatt råd til å leve som du gjør nå som du aldri blogger mer. Snart havner du jo så langt ned at du knapt tjener en dritt, og da nytter det ikke å kjøpe biff til middag hver dag. Therese havner nok langt ned snart hun og ettersom hun blogger så utrolig lite, så da er dere jo så og si…fucked.

    58. hva fean hvorfor blogger du ikkkeeee hva er det med deg jeg elsker bloggen din men du blogger ikke hva er dettttt meeedd deggg begynn å blogg bare fordi du har en kjæreste plzz blogggggggg:(

    59. De var da en ikke god nok grunn for å la være å blogge… Du synker mer og mer ned på listen av mine favorittbloggere dessverre…

    60. Blogget to ganger denne måneden ja. Var fint å lese bloggen din i alle disse årene, men nå sier jeg takk for meg som bloggleser på denne bloggen 🙂

    61. BLOGG DA FOR F**N!!!! hvis du synes det er kjedelig så stikk! LIKER IKKE AT DU LIGGER PÅ TOPPLISTA når du ikke blogger en shiiiit og får penger for det!!!!!! SÅ BLOGG ELLER SLUTT!!

    62. ser ut som om mange vil at du skal blogge, så få ræva i gir og blogg! Hva er neste unnskyldning?…at du er gravid eller noe?…
      Kom igjen og blogg, Tuva!:)

    63. Jeg gleder meg til å lese neste innlegg om at du skal skjerpe deg og blogge masse for hundrede gang.

    64. Hva er grunnen din nå da? De få innleggene du kommer med er for å sørge for at du skal få litt penger inn på kontoen din som du ikke fortjener, dritt lei slike bloggere som stjeler plassene til dem som virkelig fortjener plassen! Idioti. Om du har en dårlig periode kan jeg forstå det, men da kan du heller gi beskjed om en blogg pause isteden for å sitte å unnskylde deg 3 ganger i uken.

    65. ÅÅÅ herregud folkens, det nærmer seg jul, Tuva må da få kose seg litt! ? Det er masse styr med julegaver bare så dere vet det! Hun er 18 år, og selvfølgelig er hun opptatt i jula! SKJERP DERE!! Skjønner dere ingenting? Etter jula så ordner sikkert alt seg la henne få kose seg litt! Akkurat nå har hun viktigere ting og tenke på en bloggen! Serr! OOOO se så tøff dere er bak skjermen ooo nå ble jeg nesten redd! SKJERP DERE!

    66. Tuva, overse drittkommentarene, det er rett og slett ikke vits å bry seg om dem… Jeg liker bloggen din veldig godt, og håpen virkelig du kan komme med et innlegg eller to snart 🙂 du inspirerer meg mye! Håper du har det bra, og får en super jul sammen med nære og kjære <3

    67. Jeg har et spørsmål jeg håper du kan svare på. Jeg er 17 år og jeg ønsker å ha en sunn livsstil og trene mye. Styrken er på plass, men har jævlig kondis, dette først og fremst fordi jeg syntes det er kjedelig å drive med kondisjonstrening, og fordi jeg snuser mye! Har du god kondisjon, og er det mulig å ha det selvom du snuser? 🙂

    68. noo.. kameraet?! Stakkars
      Ok, dette er flaut..*kremt, kremt*, men kunne du tenke deg å ta en liten tur innom bloggen min?
      Jeg er relativt ny på bloggfronten, men jeg har skrevet en god del leserinnlegg tidligere.. I tillegg er jeg veldig glad i å ta bilder. Bloggen min er ikke kun en såkalt “rosablogg”, selv om jeg også skriver om min hverdag og legger ut bilder av antrekkene mine. Jeg liker å tro at den inneholder litt for alle og enhver..! Ha en fortsatt fin dag.. Haha :):)

    69. Hei Tuva!
      Nå i det siste begynte jeg å lese bloggen din igjen, en stund siden jeg har vert innpå, såvar ganske gøy å lese alt du har skrevet om trening! Er virkelig en stor motivasjon fro meg når du skriver om det og jeg skulle ønske du hadde laget en treningsvideo med alle øvelsene du gjør, del 1,2,3 osv etc!:)
      Hadde vert utolig kult, og motiverende for meg, og bra for bloggen din vil jeg tro, mange som ønsker treningstips osv av dere toppbloggere. Håper du tar deg tid til å lese gjennom denne komentaren og gjør noe med det, du er den beste 🙂
      Klem umotivert jente:)

    70. Kjøre Tuva… Jeg elsker bloggen din!! Men du blogger aldri:( jeg går inn på bloggen vær Dah! Overskriften er alltid: grunnen til at jeg ikke har blogget! Så lei,., vær flau du!<3

    71. folkens..ikke kom her og si at vi skal skjerp oss.
      Det e fakrisk sånn at når du e på topplista, har du “plikt”til og blogg.
      Hvis du ikke blogg, og kommer med unnskyldninger som du har retta opp i, fortjener du ikke plassen din.
      Jeezes girl, u’re starting to get more haters than justin bieber

    72. Herregud! Latterlig morsomt at du ikke blogger på flere dager og finner på unnskyldninger til leserne dine! du fortjener ikke og ligge på topplista. Mongooooo

    73. blogg da! Jeg går inn på bloggen din hver dag, og det samme kommer opp hver eneste dag! Jeg skjønner at man kanskje blir blogglei eller har travle dager, men da burde du si ifra på forhånd hvis du virkelig bryr deg om leserene dine og bloggen din..

    74. Hvis det var grunnentil at du ikke har blogget, hvorfor har du ikke blogget når du fikk kameraet da da? :p
      Gleder meg til du begynner igjen 🙂

    75. Når du ikke er det nesten som at du har en jobb, men ikke møter, men ikevel får lønn 😀 BLOGG FOR FAEN

    76. TUVA! Nå burde du faen meg se å blogge litt. Ja, jeg vet…du har et liv utenfor bloggen. Men hvis man velger og ha blogg(sånn som deg), burde man sette seg tid til et blogg innlegg i ny og ne. Du ligger tross alt på TOPPLISTEN, og du har mange lesere. Du skylder dem faktisk et innlegg, det kan godt være de setter seg litt ekstra tid til å gå inn på din blogg også. Hvis det fortstetter å gå så lange mellomrom mellom hvert innlegg, synes jeg ikke du fortjener å ligge på topp listen. Da burde du heller kanskje velge og slutte å blogge? 🙂 Du får faktisk lønn for dette, uansett og du ikke gjør noe eller ei. Kanskje på tide å skjerpe seg litt frøken Tuva?

    77. Jeg syns det er helt grusomt hvor slemme noen av disse kommentarene er… Jeg har verken stygt eller pent å si til eieren av denne bloggen, men jeg ser virkelig ikke poenget med å slenge dritt over internett, eller i det hele tatt? Er det ingen som husker den “har man ikke noe pent å si, så la vær å si noe?” Dette er et ordtak jeg lever etter daglig. Mennesker som har som hensikt å bringe andre ned bør skamme seg… Syns det er fint at Tuva ikke synker ned på samme nivå og slenger dritt tilbake! (Håper ihvertfall ikke hun gjør det).
      Til slutt MÅ jeg bare si noe etter å lest at tuben i vinduskarmen bare er fuktighetskrem 😛 Det er jo ikke det!! Jeg har hatt samme! Det går jo ikke an å ta feil av tuben, hihi! Bare se!:
      https://www.boots.no/butikk/img/product/image.html?id=3273742
      Ha humor, ha integritet, ha ærlighet, men aller viktigst er det å ha medmenneskelighet – vær snille med hverandre, jenter!

    78. Hvorfor blogger du aldri. Du er faktisk på topplisten, bare så du vet det. Du har mange lesere. “Just you know it”

    79. Hva feiler det dere mennesker? jeg mister respekten for menneskeheten!
      Tuva er en flott blogger, hun fortjener og være på topplisten.. hun er spesiell fra alle andre bloggere som prøver og være perfekte.. Tuva er rå, hun lager grimaser, viser på bloggen at hun bryr seg om andre, er ikke skikkelig egoistisk og er åpen om ting.. hva mer forventer dere? Falsk er ikke fint, ekte er fint..
      Ikke at jeg kjenner Tuva irl, men jeg har lest bloggen hennes, mesteparten av den og faktisk.
      Dere som gidder å plage sånn, er sån 90% sjalu og 10% dumme. okei? Fuck off.. Tuva, du RULER! 🙂

    80. hei tuva 🙂 jeg synes det er kjempe bra at du prioriterer andre ting i livet forran bloggen. Det eneste jeg ikke helt forstår er hva som var påenget med å skrive dette innlegget når du uansett ikke fortsetter å blogge. Jeg repekterer at du har andre ting å gjøre og at du ikke alltid har tid til bloggen! Men synes det hadde vært fint om du hadde sagt det isteden for å si etter 11 dager med ingen blogging at “dette er grunnen til at jeg ikke har blogget”, fordi da tror ihvertfall jeg det betyr at du nå kommer jeg til å begynne blogge mer igjen. Men nå har det gått 10 dager igjen uten noe blogging , og jeg bare lurer på om du kanskje bare kan skrive et innlegg om du kommer til å blogge mye fremover eller ikke. Siden da slipper vi som leser bloggen og se innom den flere ganger for dag for å se om du kanskje endelig har skrevet noe.
      Dette var bare et ønske, og som sagt så er det ingenting vodt ment, håper du koser deg med det du gjør nå :))) <3

    81. syns det e latterlig at du får ligge på topplista å tjene feite penga av å ikke blogge en gang. d e bra urettferdig for alle andre bloggera som faktisk gjør en innsats! just saying 😉 skjerpings eller slutt å blogg! for ditta her, pengene du får for dinna bloggen e bare så sykt ufortjent ! ikke stygt ment mot d som person, hadde sagt d samme til kem som helst. kom an no.

    82. På topplista på topplista!!! Dævver av sjalu lesere!! Sjekk bloggen min.. Skriv en få to tilbake! Haha!
      God jul 🙂

    83. dåkker som kjefte sånn over at ho e på topplista og derfor har en plikt til å blogge… e dåkker klar over at det ikke hjelpe å gå inn på bloggen? haha

    84. Hahah, kan ikke nekte for at du har mange haters nå akkurat! Passert Rebekka Black forlengst!:) Jævla taper ass, verste samfunnssnyltern, verre enn NAV-folk!

    85. Det som jeg syns er SKAMMELIG og ikke rart er at hu ikke er flau over seg selv en gang!! Kommer bare med tåpelige unnskyldninger og sier ikke hvor lei seg hu er engang, like the biggest looser. Blir bare for dumt! Bare slett bloggen – pissblogg!

    86. skjønner ikke at folk kan være på Tuva sin “side” i denne saken 😛 Når du får betalt for å gjøre noe er det en jobb, og hvis du ikke kommer på jobb på 11 dager og ikke engang sier hvorfor, hadde personen fått sparken. Skjerp deg, eller slett bloggen, hva er vitsen med å ha en blogg når du annenhver uke skuffer leserne dine som kommer igjen hver dag, bare for å se om du endelig har skjerpet deg? Vær litt voksen, blogg eller slett.

    87. visst du har fått deg kjæreste, så gratulerer.
      ganske skjipt og bli fråstjålet kamera så jeg tilgir deg for at du ikke har blogget, elsker bloggen din!

    88. Du blogger jo ikke !? Utrolig kjedelig å gå inn på bloggen din flere ganger om dagen men så er det bare det samme innlegget om er øverst hele tiden…. Blogg,vær så snill:)

    89. Du sier du skal skjerpe deg, men det skjer ikke?!?!? jeg digget bloggen din før, men nå er den veldig kjedelig å gå inn på bloggen din. DU mister snart en leser til

    90. Du mistet en leser til i dag. Dessverre. Du får uansett ha en strålende jul 😀 Kos deg massemasse 🙂

    91. Hei, Hei 🙂
      så kjekkt å se at du har funnet de en kjempe kjekk kjereste, men ønsker noen innlegg søta <3
      hihi.
      jeg er inne på bloggen din minst 3 ganger daglig om du blogger heller ikke, JEEEG BARE MÅ!
      digger deg, sjønner dei godt vist du vil ha en pause fra all bloggingen 🙂
      kos deg i jula søøøta

    92. Bloggen din er jo på en måte jobben din og inntektskilden din, og i en jobb er det ganske normalt å gi beskjed at man ikke kan jobbe så mye! hadde vært fint å hørte noe

    93. Herreguud Tuva!! Håpa så inderlig du les denne kommentaren. Æ e ikke en “hater” men at du ikke blogga på 23. daga det e faen mæ førr dårlig! Det e så mange som ønska å ligg på topplista, å bruka tia si på å blogg hverdag, men du…….. Nei sorry den kjøp æ ikke! Herreguuuud, hvis du har en blogg på topplista må du førr faen mæ blogg, hvis ikke kan du berre drit i å ha blogg!! Faen, kem du trur du e? Det e dessverre ikke sånn at du kan kom å gå på bloggen, når du faktisk e så høyt oppe på lista! Nu har du nettopp mista flere stk. lesera, followers på instagram og på Face! Ja du e pen, men utseende hjelp ikke!

    94. Hvis du absolutt ikke gidder å blogge på 23 dager, og gjerne vil ha en “bloggpause” kan du hvertfall skrive det på bloggen! Hvis du skal ha blogg, må du blogge! Hvis ikke SLETT! Du blir faktisk betalt for det

    95. kanskje du skal lage et nytt innlegg med “grunnen til at jeg ikke har blogget”. Lol Tuva, dette blir for dumt…Pluss at du har sikkert ikke en smule dårlig samvittighet heller, det er det verste av alt. Dette er liksom jobben din, dette er grunnen til at du har den leiligheten du bor i, men hvor typisk, blogge masse for å få penger også flytte inn i en stor å fin leilighet for de pengene du ikke har gjort en drit for å få også deretter slutte å blogge fordi du har fått de pengene du trengte.. jævli teit!

    96. dessuten er det vår feil at du ligger så høyt på lista og tjener mye penger, da er kanskje det miste du burde gjøre igjen å blogge? Men du kommer vel tilbake når du trenger mere penger 😉

    97. herregud da, chiill folkensl!! slutt å skriv masse dritt og rakk ned på tuva for hun ikke blogger. da orker hun jo sikkert vertfall ikke å blogge! VÆR POSITIVE! det er da folk får blogglyst. synes det er utrolig frekt og dårlig gjort å rakke ned på henne. kanskje hun ikke har det så bra for tiden, eller bare har veldig mye å gjøre. uansett er det ikke hennes feil at hun er på topplista. det er vi som gjør det. hun kan jo ikke styre det selv! å blogge _hver_ dag er ikke barebare! lag blogg selv og se.. tviler på at dere har blogglyst 24/7
      men uansett (tuva,) hadde det vært mye bedre hvis du kom med et innlegg om at du tar en pause, enn at vi må gå innpå hver dag for å sjekke om nytt innlegg. <3

    98. Folkens! Grunnen til at hun ligger på topplista er fordi folk besøker bloggen, ikke fordi hun oppdaterer mye! Hvis dere mener hun ikke fortjener plassen sin så kan dere drite i å besøke bloggen istedet for å forsøple kommentarfeltet med ekle kommentarer! Hadet og god jul!!♥♥

    99. hei og god jul!
      jeg blogger om onani osv for jenter. det vil komme nye erfaringer og tips ver dag,
      legg meg til som venn for å bli lettere oppdatert.

    100. uff, tuva, vær så snill å ikke slutt å blogg! synes akkurat bloggen din begynte å bli så spennende og GIVENDE etter at du begynte å skrive mer om trening og sånt… Håper du finner blogglysten snart, jeg får i allefall masse inspirasjon og glede i bloggen din 🙂

    101. Hei 🙂 Jeg er en veldig fan av bloggen din egentlig, og syns du er en veldig flink blogger. Men helt siden du og Therese kom hjem fra florida på språkreise har den vært helt utrolig ræva. Skjønner at det skjer mye for tiden, og at du selvfølgelig har et liv utenfor bloggen. Men hver gang du kommer tilbake og unnskylder deg, sånn som nå, så blir du borte igjen. Det er dårlig gjort mot alle leserene dine som syns det er utrolig gøy og spennende å lese om deg og hverdagen din.
      Som sagt, ja, du har et liv og du har mye annet å gjøre istede for å tenke på bloggen hele tiden, men du kan i det minste si ifra at du kommer til å blogge lite, eller ingenting fordi du har mye annet å gjøre, i stede for å bare forsvinne for å så komme tilbake med en unnskylding da. Bedre å gi beskjed på forhånd, eller underveis i det minste så vi slipper å sitte her håpefulle hver eneste dag!
      Tror de fleste er enige med meg, om at det er utrolig irriterende at du ikke kan legge inn et lite inlegg der du forklarer at du har mye annet å gjøre, istede for å la oss vente og bli irriterte.

    102. du skriver her at du ikke har blogget pga cameraet var stjelt og nå har du nytt.. hvorfor i helvete blogger du ikke nå som du har nytt omg… legg heller ned bloggen din …. virker som du bare blogger av og til og holde deg på topplista for og få penger som du ikke fortjener… omg

    103. Kjæreste og kamera?? Serri? Hvis du ikke har tid til å kjøpe kamera, være i lag med kjæresten og å blogge samtidig, sånn som ALLE de andre bloggerne på topplisten klarer, kan du bare DRITE i å blogge kjerring!! Du kan i hvertfall skrive et innlegg om det! Fy faen, du er så JÆÆVLIG teit Tuva!! Du fortjener så jævlig ikke den høye plassen på topplista!! Jeg bor i Tromsø, å hver gang jeg ser deg blir jeg helt sånn STARTRUCK!! Og jeg vil springe bort til deg og ta bilde med deg, og klemme deg og si at jeg er din største fan! Men det var før du dret i bloggen og bloggleserne dine! Faen slett bloggen din Tuva!!!!!!

    104. Liker bloggen din! Var faktisk fast leser av den, men ettersom du blogger så lite er jeg ikke det lenger. Helt ærlig så synes jeg at du burde slutte å blogge, og fortelle leserene dine det. Det merkes jo at du har viktigere ting å drive med, og at du ikke har tid til å prioritere bloggen. Hadde du likt å blogge så hadde du klart å ta deg tid til å blogge! Helt logisk tankegang, og det sier jo seg selv. Livet ditt er nok ikke så hektisk at du ikke har tid til noen minutter med blogging.
      Denne kommentaren er ikke ment vondt på noen som helst måte, men jeg tenker på alle de leserene dine som klikker seg inn på bloggen din hver dag får å se om du kanskje har blogget, og at de blir like skuffet hver gang. Jeg synes heller ikke at du skal blogge bare får å blogge, når du ikke liker det.

    105. Nå har du ingen grunn til å ikke blogge!!
      Sjekker bloggen flere ganger om dagen, utrolig kjedelig å se at det ikke har kommet noen nye innlegg!

    106. Heregud… .du og theresse fortjener ikkje og ligge på topp! dere har jo ikke blogget på lenge noen av dere! tenk på de som jobber med og redigere bilder jobber hard for penga! mens dere bare jør ikke en jævla dritt og så kommer bare penga rett i fange på dere? jeg liker bloggene deres men sjerp dere litt da! dere kunne bare slette bloggene…

    107. Handsome guy, heldig du…
      Hahaha, hva blir neste overskrift? “Grunnen til at jeg ikke har blogget” det også?
      Gleder meg til du begynner å blogge, du har så bra innlegg! Er jo derfor jeg elsker bloggen din… 😀

    108. Slett hele jææævla bloggen! Og folkens som kommenterer, hva er så jævla søtt med han duden? Aldri sett en gutt før eller ?

    109. F-O-L-K-E-N-S!! Det har startet en kampanje nå, for å få ut TUVA OG TCMN fra topplista. IKKE GÅ INN PÅ BLOGGEN TIL TUVA OG TCMN ALLE SAMMEN! Så skal dere nok se at de forsvinner:)

    110. ka faen? no har du fått nytt kamra. korfor blogger du ikke da!? du tjener jævli mye penger på denne bloggen din. så du burde ta litt mer vare på jobben din! dårlig gjort ass.. synes det er sykt dårlig gjort av deg og therese og ikke blogge… kan jo jallefall få noen andre til å blogge til dere. eller ta et lite innlegg å si hva du gjort i det siste!:P slask sier bare eg..

    111. folkens slutt og skriv kommentarer til tuvaw og tcmn!!!!!!! så forsvinner de får godt fra topplista!!!!!!!!!!!

    112. altså jeg forstår at du har andre ting du prioriterer før bloggen, men er ikke den den eneste inntekten du har ? liksom trenger du ikke pengene du tjerner her med anke på at at du har kjøpt deg leilighet? håper iaf du har en fin jul men familie og venner 🙂

    113. kan se tel hællvette å blogg, lik bloggen din og alt de dær, men de e like før eg kommer på døra di å tveng deg tell å blogg…….. 🙂

    114. hater deg du er kjempe rar du er bare etter en gutt kjerring du fortener ikke å være på topplista dra.

    115. Faen hatere dere skjønner ikke en eneste dritt!!! Det er dere som går innom bloggen flere ganger om dagen å da kommer hun på topplista, Så viss dere absolutt vill at bloggen hennes ikke høres hjemme der slutt og stikk innom!!-.-

    116. Fin grunn da. Si at du ikke har blogget fordi du ikke hadde kamera. Jaja du blogger jo lite selvom du har det for å si det sånn.

    117. Kan du blogge snart?? Hvorfor har du og Therese plutselig sluttet? Det er dere jeg har følgt opp i barndommen min… det er jo en grunn til at dere fortsatt er på topplisten selv om dere ikke blogger… <3
      Du er best! <3 Jeg savner den regelmessige bloggingen din.. 🙁 sikkert andre som er enig i det..

    118. Innlegg snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart?! <3 Elsker bloggen og jeg syns det er trist når du ikke blogger.. 🙁

    119. Kan du ikke si ifra til oss i et lite innlegg når du tar deg pause, for er ganske skuffenes og komme inn og se samme overskrift hele tiden. En liten vaslig hadde vært fint 🙂

    120. Utrolig kjedelig at du tar den plassen på topplista når det er mange som gjør alt for å komme der du er, og blogger så ofte de kan og viser at de setter pris på leserene osv. Når du er så høyt oppe på topplisten, burde du kanskje ikke en måned lange pauser hele tide ? Vertfall når du ikke en gang gir beskjed eller kommer med en grunn! Tenk alle som tar blogging veldig seriøst og gjør alt for å komme høyere på topplista, og du som nesten aldri blogger og aldri kommer med en grunn en gang ligger så høyt oppe og tjener penger! Ufortjent..
      Mener ikke å være frekk eller noe! Blir bare litt irritert når du blogger så lite og tar plassen for de som fortjener det mye mer

    121. Hva skjer??? Var sykt spent på treningstransformasjonen din, men du legger ikke den ut en gang!

    122. hvor hjernedøde er dere?! hvis dere mener hun ikke fortjener å ligge så høyt oppe på lista, slutt å komme innom bloggen hennes hver dag da! hun bestemmer ikke at hun er på topplista selv, det er det dere som er årsaken til, idioter

    123. Skjønner at det er stas med type, og at du er forelska til tusen, men hvis det er sant det du skriver om at typen VIL du skal blogge, så skjønner jeg egentlig ikke helt hva problemet ditt er. Mistet blogglysten?
      Du må ikke glemme at du ligger på topplisten, og med tanke på dette blir blogging litt det samme som en jobb fordi du får betalt for dette. Gi i det minste en lyd fra deg. Du har hatt en veldig lang pause, og det er enten på tide at du blir en aktiv blogger igjen eller forteller at du har pause/ har sluttet eller hva det nå enn er..
      Tror folk hadde syns det hadde vært artig å høre om typen din, hvordan dere møttes, ble sammen, om dere har vært på date osv.. (Burde ikke være så vanskelig å skrive om han når du er hodestrups forelska 😉 )

    124. Hva er din grunn til og ikke ha blogget på kjeeeeeeeeeeempe lenge nu? :((
      Er det en gutt i kikkerten? 🙂

    125. Plis ikke si at du har sluttet, jeg som synes at bloggen din begynte å bli utrolig spennede å følge med på !
      Du inspirerer og jeg mangler inspirasjon til å komme meg tilbake til trening, plis begynn å blogg igjen 🙂

    126. Merker du mye forskjell på de to kameraene? Jeg har tenkt til å kjøpe meg Canon EOS 600D eller 650D, men jeg vet ikke hvilket jeg skal ha. Du vet sikkert hvilke forskjeller det er og hvilket som er best. Kan du lage et innlegg om forskjeller osv litt senere?

    127. Siste gangen jeg titter innom bloggen din, vil jeg tro. Lite intressant og se samma innlegget når man kikker innom en gang i uka liksom. Så, får håper du ikke faller så langt ned da, for du er egentlig en god blogger, synes jeg.

    128. Hei. Det er veldig dumt at du har begynt å bole og ta steroider. Jeg synes du var flott som du var når du trente normalt før.. Jeg tror ikke du vet dette, men når jenter begynner på steroider så begynner faktisk klitoris å vokse. og kan utvikle seg til noe som ligner en liten penis!!! Jeg er ganske sikker på at du ikke vil det, så please stopp før det er for sent Tuva!! 🙁 Tenk på deg selv og ikke utsett kroppen din for slikt 🙁

    129. Kan ikke du bare slutte og blogge?! BARE SLUTT, ISTEDET FOR OG SKUFFE ALLE LESERNE! DU FORTJENER IKKE DEN PLASSEN PÅ LISTA I DET HELE TATT! FAEN, alle er så jævla skuffa over deg nå. Jævla steroide høl.

    130. Åå Tuva, savner bloggingen din:(:( kan du ikke komme tilbake igjen… du var virkelig en av de få bloggene jeg leste fast! savner det og alle den motivasjonen du ga i det siste!

    131. ååååå HERREGUD DA FOLKENS ???? Hun har jo faktisk et liv ???? For at hun skal ha noe og blogge om så må hun jo gjøre noe 🙂 Syntes bare du har godt av en god pause jeg 🙂 Håper du har kost deg MASSEMASSEMASSE i ferien Tuva 🙂 Gleder meg til du kommer tilbake igjen <3

    132. Det er en grunn til at jeg sluttet å lese Therese og Tuva sin blogg. De blogger jo aldri – de fortjener ikke å tjene en krone på denne “bloggingen” deres.
      Og selvom man har kjæreste, er det fullt mulig å blogge 😉

    133. som om dåkker oppi der som klage så jævlig vet nå mer enn 30% av livet te tuva, hu har sine prioriteringa hu ogsåå:-) koselig når det kjæm innlegg men det e INGEN vits i å kommenter drit kommentara, for det gjør faktisk ikke blogginga nå bedre!:-) dåkker som klage e fult å helt me på å hold hu opp på topplista uansett.. bitchees, la hu no blogg når hu føle for det

    134. skal aldri gå inn på denne bloggen mer! Du blogger ikke og fortjener IKKE den plassen du er på. Kan du ikke si at det er noe hvis det er noe. Du må jo ikke si hva det er!

    135. HAR DU SLUTTA Å BLOGGE ELL?? :c
      plis ikke slutt å blogg, fordi da blir en hel verden av fans lei seg!!
      hilsen en desperat fan<3

    136. sikkert hu folle bestevennina di som har tatt det jeg elsker deg bedre enn therese. hvem er enige <3<3
      tuva er lang og fin <3 Elsker deg golle jenta mi!!

    137. Tuva, du e ei kjempe flott jente! Syns d e synd i de stakkars menneskan som må slenge så mye dårlige kommentara, dem som slit å ikke du! Haters gonna hate! Tenk å ikke ha noe bedre å ta sæ til!! Ta godt vare på han Vegard, han e en fantastisk gutt og æ e veldig gla i han! Stå på! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg