Gooodt nyttår

“Nu e det ett nytt år Tuva, det betyr nye muligheta – også for bloggen, så i dag synes æ du skal blogge!”. 

2012 har vært et fint år, kanskje det beste året hittil. Jeg har lært utrolig mye. Blitt myndig, flyttet hjemmefra, som har gjort at jeg har vokst og blitt litt mer voksen. Men samtidig langt ifra så voksen som jeg trodde at jeg var. Det var så skummelt å skulle flytte hjemmefra, men samtidig tror jeg det var det beste som kunne skjedd, på akkurat det tidspunktet. Det har fått meg til å innse hva som betyr mest; familien og skolen. Mitt aller viktigste nyttårsforsett i år er å gjøre det bra på skolen. Bli ferdig med VGS, så er mulighetene uendelige. 

Jeg er frisk, jeg har en helt fantastisk familie, gode venner, stor og fin leilighet (som vi leier, for dere som har lurt på det) sammen med verdens beste samboer og bestevenn. Jeg har en økonomi veldig få på min alder har, som selvfølgelig gjør framtiden litt lysere, så lenge jeg bruker hodet og er smart. Har til og med rukket og forelsket meg i siste liten av 2012. Finnes altså håp for alle! Det er skummelt for ei som meg, som alltid har vært så beinhard og iskald å komme innpå, og plutselig skulle tillate en annen person til å få meg til å føle at jeg mister kontrollen. Både elsker og hater den følelsen, den er så uvant, men tror det er verdt det uansett. Jeg er veldig spent på å se hva 2013 har å tilby!!

Akkurat nå ser huset helt jævlig ut og ingen av oss gidder å gjøre noe med det akkurat i dag. Vi hadde nyttårsfest her, var sykt gøy så rotet er verdt det. Perfekt avsluttning på 2012! Karoline var best og tok noen bilder i går, så takk henne for at jeg orket å skrive dette innlegget. 

Ønske alle ett godt nyttår!!! ♥ Snakkes kanskje? :O

96 kommentarer
    1. godt nyttår 🙂 håpa du begynne å blogge igjen no – har savna det! du kan foreksempel skrive eit innlegg om nyttårsforsett? vise det du fikk til jul? 🙂 bare noken tips!

    2. håper du begynner å blogge mer, og oftere! Glad på dine vegne når det gjelder kjærligheten, Tuva 🙂

    3. Savner bloggingen din Tuva!! Så ut som at dere koste dere masse 😀
      Ett lite spørsmål; hvor er de rååstilige skoene dine fra??
      Nyttårshilsen fra meg <3

    4. Godt nyttår! Håper virkelig du kommer tilbake for fullt! Viss ikke så er muligheten for å si ifra om forskjellige pauser og lignende der! 🙂
      – Jeanine Serine

    5. Vi savne dæ tuva!! Godt nytt år foresten. Håpe du får et fint år fyllt me masse spenning og morsomheter. Du fortjene det beste 🙂 kjempe gla å høre at d går bra me kjærligheta. I løpet av all åran æ har fulgt dæ her på bloggen, syns æ d e rart du ikke har hatt kjæreste, men no endelig… Håpe også det blir litt flere opptateringe her på bloggen, e så gla i den! Det e nåkka me dæ som gjør mæ så gla. Du virke som en fornuftig og klok jente. Stå på videre 😀 Vi heie på dæ!

    6. Godt Nytt år!!!
      den jakken som hun helt til høyre på første bildet (ved søpplekassa) har på seg. hvor er den jakken fra? har leita etter den i flere uker men har ikke funnet den. hehe!

    7. Emilie: den jakka er fra SVEA. Selger den mange steder, bla. på nelly og junkyard på nettet…
      Savner bloggingen, Tuva! Skjønner jo viss du ikke prioriterer bloggen, men jeg må si at du er veldig flink når du først blogger. Du er en av de beste i mine øyne, siden du er så ærlig og virker så smart og jordnær. Er også veldig interessant med fremgangen din innenfor treningslivstilen!
      Lykke til, og godt nyttår!

    8. sorry, mista all respekt for deg nå, siden du tydeligvis eier null respekt for oss; leserne dine 🙂 Så jeg håper for din del at du beholder litt av de ufortjente pengene du får for dette her, for jeg tviler på at jeg er den eneste som er lei av faenskapen din nå, og som herved ikke er leser lenger 😉

    9. Du får, tydeligvis, fett med penger for å blogge et par ganger i måneden. Nå var det vel en måned siden sist du blogga, men DET nevner du ikke med et ord? Jeg håper inderlig at folk heretter gir faen i å besøke bloggen din, som du tydelgvis gir katta i, men som du oppdaterer en sjelden gang for ikke å bli helt glemt. Mitt siste besøk her i alle fall. Lykke til!

    10. “så takk henne for at jeg orket å skrive dette innlegget”. Hvafaen? Jeg har fulgt bloggen din lenge nå, og elsker innleggene dine, men dette blir rett å slett for dumt. Hadde jeg vært deg, hadde jeg hatt dårlig samvittighet for å få penger for å gjøre en så dårlig jobb! 😉

    11. Hvordan skal du få råd til å betale den høye leia på leiligheta når du mister inntekten på bloggen din? ;s

    12. Dette blir nok mitt siste besøk på bloggen din på en lang stund. Jeg syns det er utrolig dårlig gjort av deg å bare gi blaffen at du har en poplær blogg og er på topplista. Det kan da ikke være så vanskelig å lage ett innlegg om dagen? Når er neste gang du skal blogge egentlig, om 2 uker? For å forsikre deg om at du får lønn til å betale den høye leia? Håper du og Therese får færre lesere snart begge to, og at dere ikke lenger har råd til å bo slik dere gjør nå. Takk for meg.

    13. Dette er nok mitt siste besøk på bloggen din også, du blogger aldri og begynner og bli utrolig lei av det! Du fortjener virkelig ikke og ligge på topplista da….

    14. Kan du legge ut mer bilder og kanskje oppskrifter av hva du spiser om dagen, gjerne hvor mange måltider å mengder og litt sånne ting? 🙂

    15. Jaja, da blir det vel 5-6 uker til neste gang du blogger. Kommer ikke til å stikke innom her lenger iaf. Dette er mitt siste besøk….

    16. “så takk henne for at jeg orket å skrive dette innlegget. ”
      orket? hva faen! håpløst med bloggere som deg som tar imot penger, men som nesten gir faen i å blogge.. bra jobba,.

    17. Hei, Tuva! Du er utrolig inspirerende når det gjelder treningen, skulle bare ønske du blogget mer.. Ihvertfall, jeg så bildene dine som du tok. Og da hadde du trent i en mnd. Jeg lurte på.. Hvor mye trente du på en mnd? Var det hver dag, og drakk du i mellomtiden? 🙂 håper du ser dette!!! Finefine deg, misunner deg for at du er så flink!

    18. HAHA! Nå bounca lesertallene opp til det alltid har gjort, i og med at hundrevis sa dem aldri skulle titte innom her igjen! Om hun trenger pengene fra bloggen til klær, leie, mat osv er jo ikke deres bekymring, WHY CARE! Syns det er flott hun viser hun har ett annet liv enn å sitte foran dataen og skrive blogg, heller leve, tips til leserne som flyr på veggen fordi dem ikke kan lese om andres liv, LEV DERES! 😉

    19. kan du legge ut flere “trenings utviklingsbilder”? Slik som du hadde fra 23. Oktober-23.November? : )

    20. Savner bloggingen din ! Spent hvordan det går med treningen. Håper du snart har mulighet til å oppdatere oss igjen 🙂

    21. Godt nytt år!:* håper du kommer tilbake for fullt, savner en blogg med trening som ikke er overdrevet! :*

    22. åhh du blogger så jævelig bra, du burde få en bloggpris virkelig! Hadde du satt pris på leserene dine så hadde du ihvertfall sagt i fra, om du trenger en pause fra bloggen. En og bare skrive et innlegg i mnd. Etter du har kommet hjem fra florida så har bloggen din bare daffet av. Vet du har mye og gjøre ang flytting og slikt. Men du har en blogg, og det er jobben din, du tjener penger på den. Så er ikke bare og drite i bloggen. Synes du kan løfte om ræva snart… Det er mange andre bloggere som ikke er så høyt på topplisten som du er, som blogger to ganger daglig. Just saying! Vis du hadde satt pris på leserene dine så hadde du jo sagt ifra hvorfor du ikke blogger? Du kunne i det minste skrevet ett innlegg der du tar en pause fra bloggen, vis det er det du trenger. Er ikke frekt ment mot deg, men jeg savner virkelig bloggingen din, du var MYE flinkere før. Så vis du ikke oppdaterer ofte nok, så mister du meg som leser og sikkert flere også.
      – kari

    23. Kan du lage et innlegg om hvilke Bher du bruker og hvilken størrelser du bruker, hva til hvilken anledninger osv.

    24. Tuva æ elske dæ og bloggen. Du e kjæææmpefin.
      Æ og veninna mi Nora så dæ og ho Therese på jækta og vi holdt på å svime av.
      Hærregud kor kult det va.
      Elske dæ og ho Therese.

    25. Hei Tuva! Er innom bloggen din hver dag, men sjeldent jeg ser nye innlegg fra deg. Jeg er veldig interessert i å se framgangene dine når det gjelder trening. Jeg blir virkelig motivert av å lese det du skriver. Selv er jeg flink til å trene, men merker at jeg trener feil. Derfor er det så morsomt å se deg og dine fremganger. Masse lykke til med det nye året. Håper du blir litt flinkere til å bruke mer tid på bloggen, jeg trenger virkelig motivasjon! 🙂

    26. Jeg har ingen verdens ting imot at du tar pause fra bloggen, men du kan vel skrive et innlegg å si at du tar bloggfri. Jeg har vært innom bloggen din hver dag og du skriverskriver sjelden noe nytt. Jeg gidder ikke det lenger. Jeg syns leserne dine fortjener et innlegg om dagen. Hvis du ikke vil blogge lenger kan du jo enkelt å greit fortelle leserne dine det! Du har fått nytt kamera og sånn og har ingen unnskyldning til å ikke blogge .. Jeg ser virkelig opp til deg og trenger treningsmotivasjon! Håper du kommer sterkt tilbake asap 😉

    27. ÅÅ jeg ELSKER at du oppdaterer så ofte, og jeg eeeeeeelsker at du bare vier HELE livet ditt til bloggen din. Jeg synes du er den mest perfekte i verden som blogger SÅ ofte som du gjør<3 Jeg digger at både du og tcmn pumper dere full av restylane og er et SÅÅÅ godt forbilde for fjortiser! Du burde fått tidenes bloggpris og vunnet 12 millioner blanke kroner pga at bloggen din er så sykt bra! Og nå som du har ny type så er jeg såååååååååå takknemlig for at du bruker tid på leserene dine ved å oppdatere hva slags søte ting dere gjør sammen<3 Jeg tror også bloggen din er norges mest oppdaterte og jeg gleder meg til å lese innlegg hver morgen og kveld:)) Klemz fra din STØRSTE fan i verden, pusspuss - Xoxoxoxoxo - superklemz&koz- Kaptein Mildred <33

    28. godt nyttår jah! 🙂
      skulle ikke du begynne og skjerpe deg og blogge, vil så gjerne lese bloggen din! men neida hver dag når jeg setter meg på pcen er det et lite håp om at du har opptattert men neida! 😛

    29. Godt nyttår Tuva!
      Nå som det nye året har kommet godt i gang, så regner jeg med du har noe på treningsplanen din? Hadde vært kult om du kunne skrevet noe innlegg om trening, (treningstips, treningsklær(hvor de er kjøpt osv))
      God bedring forresten! 🙂

    30. Kan du ikke blogg bare bitte litt meir, æ ælske bloggen din å syns du e pen å alt d dær, men kan du ikke bare oppdater ofter, vær så snill! <3 vi e læseran dine, å vi vil jo at du ska blogg 😉

    31. Godt nyttår Tuva 🙂 Må le av instagramen din, haha. Håper du blir frisk fort og kommer tilbake for fullt, elsker å lese trenings-rettede innlegg. Jeg startet Silje Mariela’s program i går, veldig uvandt å måtte spise annerledes. Har tatt formbilder og mål, blir spennende.
      Håper du fortsatt er like motivert og fokusert 🙂

    32. Hver dag jeg er innom bloglovin håper jeg at du endelig har blogget! Jeg har lest bloggen din kjempelenge, men elsket når du begynte å blogge om trening og ga meg masse treningsmotivasjon!! Håper du kommer tilbake og gir meg mer av det snart! 😉

    33. JEG VIL HA FLERE BILDER AV FORANDRINGENE PÅ KROPPEN DIN!
      vær så snill blogg, du gjør meg så motivert

    34. Tror Tuva syns dette er hysterisk, og drøyer bare for å sanke mere kommentarer. Haha. Men en ting hadde faktisk vært greit, og det er å si det rett ut at hun ikke kommer til å blogge som hun pleier. For de som trenger å få det inn med teskje, jeg har skjønt det for lenge siden. Håpefulle lesere 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg