Seee min kjole

I dag skal jeg faktisk trene. Har hatt litt (veldig) lang juleferie fra treningen, og litt opptatt av andre ting (kremt). For dere som lurer på hvordan det går med treningen, så kan jeg fortelle at fokuset har vært litt dårlig i det siste.. Skjemmes litt over det, men nå er jeg igang igjen. Hverdagen er tilbake for fullt, så da er det ingen unnskyldninger lengre. Jeg og Catarina tenkte å teste ut det nye senteret, Evo. Har hørt mye positivt om senteret fra folk som allerede har byttet over dit fra SATS, så spørs om jeg blir den neste som bytter. 

Kjøpte meg en ny, fin kjole på Only. Har en svakhet for paljettkjoler, og når den var på salg til 150 kroner måtte jeg bare trekke kortet. 


Haha så typisk at jeg får latterkrampe når jeg blir tatt bilder av til bloggen, fordi det egentlig er ganske kleint haha lol… hejdå! 

44 kommentarer

Siste innlegg