Going out tonight

Heii igjen! I kveld blir det ut en tur (sjokk. trodde jo jeg var lei av det..). Men RENATE skal feire bursdag så hun skal ha bursdagsvors, så skal dit før det blir ut på byen. Ikke helt “mine” folk som skal dit, men det gjør ingenting, liker å bli bedre kjent med folk jeg ikke kjenner så godt – så koseliiiiiig :’) Har faktisk kjempegod tid i dag for en gangs skyld, allerede funnet kveldens kjole trooor jeg, så kanskje jeg rekker å vise dere ordentlige bilder når jeg er ferdig fikset. Hadde litt blogglyst i dag og da må jeg jo bare bruke den også, sånn for å skrive litt til dere som fortsatt bryr dere!? 


Blitt en kjedelig vane: Galevin. Og litt peppermint skyldevann. Hellooo hospital!


Bodd her nå i 4 måneder, og først I DAG klarte jeg å få fikset strømledning som manglet til TVen min på rommet. Ser egentlig aldri på TV, men var koselig å ha TV’en som selskap i bakgrunnen. 


Tok meg ei ryddeøkt her på rommet, og fant ut at jeg var visst ikke fri for sokker alikevel.. Ikke rart jeg er en ustabil blogger når jeg ikke en gang klarer å holde styr på rommet mitt eller fikse ei ledning til TVen. 

Jeg liker å tro at det er plussgrader og sommer, i allefall hvis man ser på kjolevalget mitt. Troor dette blir kjolen i kveld: 


Såå fin!! Fant den på badet, så regner med det er Therese sin. Beste med å bo med bestevenninna; man svømmer i kjoler og klær. Den er faktisk på salg nå hos Nelly til halv pris, så den koster bare 199kr. Dere finner den HER. De har den inne i alle størrelser :) 

32 kommentarer

Siste innlegg