Overraskelse fra kjæresten

Elsker overraskelser, både store og små. Det vet Vegard godt, fordi jeg er flink å fortelle han det hele tiden haha.. “Kan ikke du overraske mæ snart?”. “Ja, det kommer”. Og på mandag kom det. Da jeg fikk et koselig kort hvor det stod at vi på mandag, altså i morgen, skal dra på Bryggen Spa å få “full pakke” som det stod i kortet :) Wii gleder meg! Flinke kjæresten min som skjemmer meg bort (fortsett med det). 

Noen som husker at jeg og Therese var der for litt over 1 år siden? Jeg husker alt kjempegodt, så jeg vet hva jeg har å glede meg til. Var så deilig, atmosfæren og alt var bare helt perfekt. Husker vi nesten ble litt forelsket i hverandre og tenkte sånn “her skulle vi vært med kjæresten som vi ikke har”. Ett år senere skal jeg faktisk dit, med kjæresten min. Naw så klisjete det blir daaa. 


Blir så fiiint! Nå må jeg finne fram bikinien, for vi skal dit klokken 16, så rekker ikke hjem etter skolen. God natt!

38 kommentarer

Siste innlegg