Billige og brae løsvipper

Kanskje en dum uvane, men jeg liker å føle meg skikkelig smashing når jeg skal ut på byen, og da bruker jeg ALLTID løsvipper. Om man først begynner, er det umulig å slutte. For meg i allefall. Nesten så jeg ville ha droppet en bytur om jeg var plutselig var fri for vipper eller lim, for føler meg så sykt mye finere med litt ekstra vipper. DUO-limet synes jeg er verdens beste, men av en rar grunn selger de det nesten ingen steder lengre?? Vet jeg kan kjøpe på nett, men noen som har tips til annet BRA lim jeg kan bruke som fåes kjøpt i butikk?


Jeg har i nesten 1 år brukt vipper fra Kimstore. Det er en svensk nettbutikk som selger alt fra vesker, sko, sminke – og løsvipper. Vippene får jeg riktignok sponset, men jeg er utrolig fornøyd med de, og anbefaler de derfor gjerne videre til dere og alle vennene mine. De er kjempefine, kvaliteten er BRA, men ikke superbra, også er de veldig rimelig i pris. De har bra utvalg av vipper, men vippene dere ser over er mine favoritter. De til venstre er de jeg på meg på bildene og de finner dere HER og de til høyre finner dere HER. En pakke med 5 par koster 119 svenske kroner – billig.  

– Flere som er avhengige av løsvipper? 

46 kommentarer

Siste innlegg