Rommet mitt

Har faktisk brukt hele kvelden på å rydde og vaske i leiligheten, samt rommet mitt. Vasket meg helt søkksvett, så skal bli deilig med en dusj, for så legge meg i nytt sengetøy. Therese er det jo ingen hjelp i, som bare ligger på sofaen og strutter med de nye puppene sine :S 

Ulempen med å ha så stor leilighet, er at man må vaske heeele tiden for å holde det rent – og det gjør vi ikke, så det er alltid rotete/skittent i store deler av leiligheten, hehe.. Vi vurderer vaskehjelp, men vi tenker at det kanskje er å dra latskapen litt for langt. To friske 18-åringer burde jo klare og svinge seg rundt med vaskekosten!? Gulvet på rommet mitt har jeg ikke sett siden.. husker ikke, så virkelig på tide med en ryddedag. Har vist dere rommet mitt før, men det driter jeg i, her får dere se det på nytt. FORNØYD med innsatsen min idag!





Egentlig vasker og rydder jeg i bare shorts/truse og bh fordi det er behagelig, men tror ikke dere hadde taklet synet av my sexy boobs, så tok på meg toppen for deres del. 


Leiii. Ikke spør hvor noe er fra, for husker ikke. Natta!

50 kommentarer

Siste innlegg