Teater

Akkurat kommet hjem etter en veldig morsom og fin kveld. Har vært på teater med familien, og etter det dro vi og spiste pizza. Teater har jeg faktisk aldri vært på, utenom Putti Plutti Pott når jeg var liten, men det husker jeg så vidt. Men jeg likte det, det var faktisk veldig gøy! 

Helt ærlig skjønte jeg ikke heeelt hva det handlet om, men det gjør ikke noe, for jeg var heldigvis ikke den eneste, haha! Men morsomt var det for det om, og jeg skjønte at det blant annet handlet om å finne seg seg, velge side og homofili. Hovendpersonen, på bildet under, skiftet antrekk x antall ganger i løpet av de 2 timene stykket varte. Det ene antrekket sykere enn det andre. Ble bare mer og mer fascinert. 

Lotta var på besøk hos oss i dag. Fiiine Lotta ♥ Hund er fint, men mye arbeid. Best å bare låne litt av og til. 


Sap bitches

Digger faktisk bloggen for tiden, merker dere det eller? God natt. 

26 kommentarer

Siste innlegg