Heeeei!

Da tenkte jeg å gjøre et nytt forsøk med denne bloggen, etter et fravær på nesten 5 måneder?! Kan ikke tro at det har gått så lang tid, og det var absolutt ikke planen heller – men det har vært utrolig deilig også! Det har klødd i bloggfingrene, så vi får se om det fortsatt er håp eller om jeg bare skal innse at bloggen er død. Jeg har savnet leserne mine, så jeg har håper noen fortsatt vil følge meg ♥

I øyeblikket sitter jeg i Alanya med rundt 40 grader og nyter livet! Jeg er her med kjæresten min, og vi stoorkoser oss med varmen og med hverandre. Vi har allerede vært her en uke og har heldigvis en uke igjen. Superdigg! Heldigvis er Vegard også en skikkelig strandløve, så jeg slipper å knyte han fast til solsengen. Wæææ jeg husker ikke hvordan man blogger!!! Det blir en veldig kort tekst, blogghodet må varmes opp! Skal opp å vekke sovedyret nå 🙂


Love you <3

Er jeg velkommen tilbake.. eller?:)

152 kommentarer

Siste innlegg