Litt nytt fra Tyrkia

Helluu! Deilig å se at så mange har savnet meg, det gjør det bare enda morsommere å være tilbake ♥ Tuusen takk for det!

Her går det stortsett bare i sol, bading og spising av god mat. God mat er det absolutt, men vi begge savner faktisk noe så kjedelig som brødskiver, haha! Vi bor på Alin hotell, som ligger rett ved Kleopatra stranden (noen som lurte på det). Vi bor på den mer rolige delen av Alanya, som i grunnen bare er superdeilig. Jeg trives veldig godt å være her med Vegard, for da slipper jeg alt styret med kåte tyrkere som nærmest overfaller jentene som er her på jentetur. Snakket med en jentegjeng i går, og de fortalte at de aldri skulle dra tilbake hit uten guttevenner som reisefølge. Sier meg helt enig der!

Det er ikke så mye å shoppe her utenom falske merkeklær, så jeg har heldigvis ikke klart og tømt kortet. Men et par sko, solbriller og to fine kjoler får bli med meg hjem til Norge!


En kjole som kanskje er litt på kanten, men den ble godkjent av Vegard så da må det vel være greit. Elsker kjoler som viser litt hud på magen/ryggen :)

Husker selvfølgelig ikke hvor kjolene er kjøpt, eneste jeg vet er at butikken ligger i den kjente shoppinggaten som kalles for “25-metergata”. Noen som forresten har tips om fine kles- og skobutikker her i Alanya? Vil gjerne ha med meg flere kjoler hjem!! Hihi :)

63 kommentarer

Siste innlegg