Rolig dag

Det er litt overskyet her i dag og formen til Vegard er ikke helt på topp, så det ser ut til at det blir en fridag fra stranden. Satser bare på at han ikke blir ordentlig syk, det ville vært utrolig kjedelig – selv om han allerede har eklært seg selv som nesten døende. Da kan jeg utnytte tiden til å vise dere litt iphonebilder og diverse som er blitt tatt den siste uken: 


I kveld tenkte jeg at vi skulle ta turen opp til borgen. Ryktes at det skal være helt fantastisk utsikt derfra? 


Brunfargen har satt seg godt på kroppen! Trives såå godt med å være brun, og heldigvis blir jeg superfort brun :)


Fra en av de to kveldene vi har sjekket ut utelivet her i Alanya. Jeg røyker forresten kun når jeg drikker!


Fine kjæresten min ♥


En fantastisk fin og spesiell kjole som jeg prøvde, men kjøpte den ikke fordi jeg tenkte at jeg aldriii kom til å få brukt den hjemme.. Angrer litt , så spørs om jeg kjøper den før det er for sent. Hva synes dere?

I går kveld var vi så slitne og leie at vi rett og slett tok med oss take away fra Burger King og satte oss på hotellrommet for å se film. The next three days så vi. Anbefales! Både jeg og Vegard likte den! 

49 kommentarer

Siste innlegg