Bikinis

Hei! Vegard ligger allerede og sover søtt og jeg skal snart krype under dyna sammen med han, men først skal jeg vise dere bikiniene mine siden det var mange spørsmål om dem når jeg var i Alanya. Jeg synes at norske butikker har utrolig kjedelig utvalg av bikinier, så det er noe jeg ofte er på utkikk etter når jeg er i utlandet – dermed er stortsett alle favoritt-bikiniene mine fra utlandet, og selvfølgelig Victoria’s secret. Kjøpte VS-bikiniene når jeg var i Florida i fjor, elsker dem! Eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte flere, så det spørs om jeg ikke må bestille hjem noen. 


Kjøpte denne i Alanya. Husker ikke butikken, men de har mange butikker der nede med stort utvalg av fine bikinier. 


Denne og den under kjøpte jeg på Accessories rett før jeg dro til Alanya. 


Accessories


Bik Bok


Victoria’s secret


Victoria’s secret


Victoria’s secret

Savner allerede sol, bikini og stranden! Bildet er tatt i Florida i fjor og jeg vil egentlig bare skrike av å se på det, for her i Tromsø er det bare grått og trist 🙁 VIL BRUKE BIKINIENE MINE!!

Har flere bikinier men disse er mine favoritter. Har forresten tre veldig fine bikinioverdeler som jeg tenker å selge på bloggen pga feile størrelser, og den ene er fra VS. Kan legge ut bilder hvis det høres interessant ut? Nå skal jeg krype under dyna sammen med verdens beste. Å ha kjæreste er så fantastisk fint ♥ 

28 kommentarer

Siste innlegg