18 år

Hei! Herlighet, dagene bare flyr avgårde og jeg har hatt superdårlig samvittighet ovenfor dere.. Karen kjeder seg så mye på Skjervøy at hun tok seg friheten til å blogge. Forundrer meg ikke om hun starter en egen blogg selv snart, virker som hun kjeder seg ganske mye der ute, haha. 

Jordild, lillesøsteren min, som ikke har blitt nevnt så alt for ofte på bloggen, flytter i dag til Tromsø! Hun har bodd i Harstad di siste 5 årene, og jeg har vært på besøk hos henne to ganger på kort tid for å blant annet hjulpet henne med å pakke tingene hennes. Og ikke nok med det så har hun 18 årsdag i DAG! Nå er vi alle fire myndige. Gratulerer så mye med den store dagen, Jordild ♥ Skal vel finne på noe koselig sammen med henne senere, for å markere dagen litt. For meg så var det utrolig stort å bli 18 år, og kanskje enda større for Jordild! Slik er det spesielt for de aller fleste som er under barnevernet.

Noen bilder fra da jeg og Karen var på besøk hos henne i Harstad forrige helg:

Nå skal jeg faktisk gjøre litt bloggarbeid, sånn at jeg får ting litt på plass. Jeg bor som sagt litt i flyttesker nå som jeg bor hjemme, så motivasjonen er ikke helt på topp. Skal faktisk også skrive noen jobbsøknader. Tenker å få meg en deltidsjobb, for som dere skjønner så tjener jeg ikke akkurat særlig med penger på bloggen når jeg ikke blogger 🙂 For dere som lurer på det! Samtidig føler jeg at det er fint å ha litt jobberfaring. Vi snakkes?

57 kommentarer

Siste innlegg