Gardermoen

Sitter på gardermoen og venter på at familien min (som dro til Oslo noen dager før meg) skal komme og hente meg. Skulle egentlig bli hentet omtrent nå, men de kommer ikke før om minst èn time.. Og jeg har allerede vært her i to timer! Burde egentlig bare tatt toget, men nå kan jeg like godt bare bli sittende å vente. Heldigvis har jeg Macen og internett, så jeg overlever. Jeg og Vegard har faktisk snakket litt om å flytte til Oslo til neste år. Litt blandende følelser om akkurat det, for jeg har enda ikke klart og bestemt meg for om jeg liker Oslo eller ikke. Synes byen er veldig upersonlig og lite sjarmerende. Men jeg ser selvfølgelig mange fordeler med å bo her også! Så vi får se :)

Om noen skulle lure så skal jeg ikke være i selve Oslo disse dagene, men en plass på landet som heter Vikersund, der hvor bestemor bor/bodde. Drar hjem igjen torsdag kveld, og planen er å dra inn til Oslo på dagen for å shoppe. For øyeblikket har jeg egentlig ingen penger å shopping for, så det er ikke så veldig jippiii. Siden jeg bare sitter her som en loner og venter, så skal svare på de spørsmålene jeg har fått. Poster de i løpet av dagen!


Ser dere jeg har fått ring på fingeren? ;)

27 kommentarer
    1. så bra du har begynt å blogge igjen. Håper det varer litt lenger enn forrige gang du forsøkte, og at du kan unne oss et lite innlegg hvis du bestemmer deg for å slutte igjen.

    2. Gratulerer hvis du er forlovet! 🙂
      Jeg bor i Vikersund…kjedelig her, haha. men du burde prøve kebaben på Gentis i Vikersund “sentrum” ved Spar, den er best!

    3. Kjempebra at du har begynt å blogge igjen <3
      Jeg lurte bare på hvilken bil du har ? kan du legge ut bilde ? ble det audien ? 😀
      Kos deg i Vikersund! 😀

    4. Jeg har bodd i Oslo hele livet, og kunne ikke tenke meg og bo noe annet sted i Norge. Når man kjenner byen ut og inn, har et nært forhold til byen og har bodd her hele livet vet man at den er alt annet en upersonlig og lite sjarmerende. Men kan forstå hva du mener likevel, håper uansett du velger og flytte til et sted som er litt lysere og varmere enn lille tromsø!

    5. Syns det er så bra at du har begynt å blogge igjen! Du er ei så jordnær og skjønn jente Tuva 🙂 Fortsett sånn!

    6. Forlovet?! Gratulerer…..det var kjapt! Haha neida, masse lykke til hvis det er det ringen symboliserer 😀 du fortjener noen som vil ha deg for den du er!

    7. Ikke flytt til Oslo! Det er akkurat som du tror, upersonlig og grå by. Har selv bodd i Tromsø(vel og merke bare ett år), men.. Å flytte til Oslo etter det falt ikke i smak. Men selvfølgelig, alt må jo prøves! Hehe:)

    8. Hei Tuva! Jeg lurte på om du kunne svare på hvilken leppestift/lipgloss du har brukt på disse bildene? Fargen var helt nydelig!

    9. Du er den fineste jeg vet om! Fortener alle de gode menneskene rundt deg! Jeg er fast leser og kjempeglad for at du begynte å blogge igjen. Uansett om jeg ikke var en av dem som satt der 24/7 og sjekket om du hadde blogget haha :p Du kledde acneskjerfet og fargen 🙂

    10. Haha, ble så overrasket da du skrev Vikersund for det er kun ti min unna meg 🙂 supert at du har begynt å blogge igjen!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg