ZzzZZzZ

Hei dere! Det er bare ikke meningen at jeg skal blogge – internettet til mor er faktisk ØDELAGT! Uansett er det kanskje like greit, disse dagene har bestått av masse familietid. Prøver meg alikevel på litt skriving på iphonen, så får vi se om det elendige E-nettet vil samarbeide.

Var en utrolig fin og verdig begravelse idag. Det er så rart å tenke på at dette kanskje er siste gangen vi er her hos mor, helt avhengig av om det bestemmes at huset skal selges eller beholdes.. Jeg er supertrøtt og det blir en lang dag i morgen óg. Vi er ikke hjemme før rundt klokken 23, og da blir det rett i seng regner jeg med. Så vi snakkes på fredag da ?? Jobber hardt med å holde øynene oppe nå, så må bare si goood natt!

13 kommentarer
    1. Første kommentar! <3 Men stå på Tuva....du er fantastisk! elsker bloggen din <3 Kondolerer for bestemora di :'( Det er utruli trist å miste en familiemedlem..uansett ka..

    2. Hei! Håper du har det bra;) men jeg lurte på hvordan det går med treningen din, holder du på forsatt?

    3. Så bra at det ble en fin begravelse. Kondolerer! <3 bare lurer, var det i Heggen kirke i Vikersund? Den kirken er så nydelig. Faren min ble forresten begravet der, og jeg er konfirmert der... Haha, ville bare høre om der var den kirken.. 🙂
      Stå på og fortsett med bloggen, elsker å lese den! 🙂

    4. Tuva jeg elsker dig ligegyldig hvor meget du blogger, en gang hvert kvartal? Jeg følger stadig med!! Love ya 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg