Kjærestehelg

Ååh, kan ikke vente med å legge hodet ned på puta! Jeg er så trøtt, men får ikke lov å legge meg av Vegard før jeg har oppdatert dere. Skulle egentlig gjort det for mange timer siden, men plutselig fant jeg ut at jeg skulle på SATS av alle plasser. Kan sikkert telle på to hender hvor mange ganger jeg har vært der dette året, og det skal jeg prøve og gjøre noe med framover. Savner den gode formen jeg var i før, for dagens treningsøkt var ikke annet enn en smekk i trynet. Kan seriøst aldri huske at jeg har vært så svak som jeg er nå.. 30 kg i knebøy føltes plutselig ut som det dobbelte. Not good! :( 

Ellers har det vært ei utrolig deilig og avslappende helg. Jeg og Vegard har hatt skikkelig kjærestehelg og kost oss masse sammen♥ Fokuset har bare vært på hverandre og det trengtes veldig! Deilig å kjenne på hvor forelsket man fortsatt er i hverandre. I går lagde Vegard kjempegod biffmiddag til oss, jeg tok meg noen glass vin, og selvfølgelig øl på Vegard. Haha, følte meg plutselig ganske voksen, for vanligvis går vinglassene ned på høykant for å rekke og drikke opp flaska før man skal ut på byen. Meeen.. Føler meg litt ferdig med akkurat det. Så ofte da, hehe. Veldig deilig å faktisk være i god form og uthvilt på søndagen enn å ha hangover fra helvette. Noen klisjete kjærestebilder fra gårsdagen:


Superkokken min 


Too much love!

– Hva har dere gjort i helga? :) 

27 kommentarer

Siste innlegg