Junkyard

Mandag. Skole. Trøtt. Mørketid. Trøtt…Hjeeelp!! Har funnet ut for lenge siden at mennesker ikke tåler så mye mørketid, så idag må det bli en halvtime solarium. MINST!! Satser på at litt trening og solarium gjør susen. Trynet er begynt å blekne og rumpa mi er seriøst borte, som dere kan se på bildet lengre ned.. Med andre ord; verdensproblemer som må taes tak i!  Nevnte jeg at jeg er trøtt? Og at jeg hater mørketid? :( Har ikke orket å sminke meg i dag, så plis ikke si at jeg er stygg for det om du kanskje synes det!:(:(

Men før jeg løper ut døren skal jeg vise dere to stk. superdeilige plagg fra Junkyard, som er blitt veldig mye brukt! Min første, men IKKE siste Dr. denim-bukse (link til hele utvalget). Tror kanskje jeg henger litt etter alle andre, haha? Fargen er sånn grå/lilla, mest grå da. Superfin og sitter som et stjerneskudd på mine små bein. Lille meg sliter litt med å finne bukser som limer seg inntil beina, og ikke minst som ikke er en halv meter for lang eller for vid rundt leggene. Dette er en bukse som passer “alle”, for den har supermasse stretch ♥ 


Jeg har mi i XS og du finner modellen HER

Ikke minst vil jeg vise dere denne fine og deilige genseren fra Nike. Perfekt til å chille i, ha på seg på skolen når man ikke orker å være så pyntet, eller å ha over når man skal dra å trene  Synes den er veldig fin, så den er blitt brukt kanskje litt for mye :) Her finner dere genseren, jeg har min i XS. (Klærne er sponset). 


25 kommentarer

Siste innlegg