Back on track

Så gøy at forrige innlegg slo så godt ann! Masse tilbakemeldinger gjør det veldig gøy å blogge ♥

Kom hjem fra SATS for et par timer siden, og jeg har funnet ut at trening er det som skal redde meg gjennom den trasige mørketiden. Jeg er en av de som sliter VELDIG på denne tiden av året, men i år skal jeg gjøre mitt beste for å ikke gro fast i sofaen eller senga. Har så lyst til å være flink blogger også, så håper jeg klarer å holde energinivået oppe! Hadde jeg ikke dratt på trening idag, så ville jeg mest sannsynlig ligget på sofaen hele denne ettermiddagen og sovet. Håper forresten ikke dere har imot litt treningsrelaterte innlegg i ny og ned? Lover at jeg ikke skal ta helt av! Tenkte å begynne og trene 4 ganger i uken, kjøre mye baseøvelser og bygge opp styrken igjen. Let’s do this :) 


Sportsbhen er fra H&M. Den er sykt fresh, men gir faktisk null støtte fant jeg ut.. Kunne ikke jogge uten og måtte holde puppene oppe med hendene. 

God natt snille dere ♥

40 kommentarer
    1. sååå godt å lese bloggen din igjen <3 håpe du klare å opprettholde blogginga og ikke minst treninga! klem 🙂

    2. nydelig er du! håper du fortsetter å blogge om trening, så smitter forhåpentlig litt motivasjon til meg også haha 🙂

    3. Har savna blogginga di! Håpa du blogga litt om trening og div øvelsa som e bra for kroppen , f.eks (hoftefettet, rumpe, mage osv)
      Go natt! 😀

    4. Vil anbefale sports-bher fra Change, de støtter utrolig godt, og kommer i et utall forskjellige størrelser. Også kommer de med hekter bak, så man slipper dra de over hodet. Finns i flere freshe farger 😉

    5. Endelig er den beste tuva tilbake. Vil du hver så snill å sende meg noen bra øvelser for armer og mage,er så lei de jeg har nå.Og finner ingen nye. Vil du også si antall reps og sett ?
      Klem Alexandra
      INstagram Alexxyy

    6. Har faktisk hatt den sports-BHn selv, den gir null støtte i det hele tatt!! Cubus sine er veldig gode da! 🙂

    7. Hei flinke deg! Vil du lage et innlegg om de aller aller beste rumpe, arm og mage/rygg øvelsene? Egentlig alle øvelser du trener? Du har en vanvittig kropp!! Gleder meg til mange treningsinnlegg!

    8. Skal du gifte deg? Så gøy!!! Hvis ja så har jeg innmari lyst til at du skal skrive mer om det! Vil gjerne lese om planlegging osv 🙂

    9. Det står at sport-bhen er low-protect ( de med spagetti-stropper), så har de de vanlig som ikke er så mye støtte i, de med litt innlegg som gir normalt støtte og dem med glidelås forran som gir superstøtte og hold 🙂

    10. Når jeg skal gå inn på bloggen din kommer dette opp:
      Fare: skadelig programvare i sikte!
      Google Chrome har blokkert tilgangen til denne siden på tuvaw.blogg.no.
      Innhold fra http://www.brunogblid.no, som er en kjent distributør av skadelig programvare, har blitt satt inn på denne nettsiden. Hvis du besøker denne siden nå, er det svært sannsynlig at datamaskinen din blir infisert med skadelig programvare.
      Skadelig programvare er ondsinnet programvare som forårsaker ting som identitetstyveri, økonomisk tap og permanent sletting av filer.
      Det går helt fint å gå inn på innlegg, sånn som dette, men ikke å gå inn på http://tuvaw.blogg.no/

    11. Før du slutta å blogge så skrev du jo masse om trening og jeg kan huske at det motiverte meg kjempe masse! Du setter et så bra forbilde når du snakker om trening og andre ting ikke bare festing osv.. Kjempe glad for at du er tilbake, håper du fortsetter på denne måten!

    12. står på treningsbhene fra HM om hvor god støtte de gir, så er bare å sjekke på lappen før du kjøper den:)

    13. Liker å lese om trening så det er bare bra, kanskje det gir meg litt motivasjon til å begynne selv:D

    14. Hei! Jeg har nettopp begynt å trene skikkelig, og har kommet inn i en god periode med trening tror jeg. Men jeg husker så godt alle innleggene dine om trening, og at du laget en video med markløft og hip thrust! lurte på om du kunne lage flere filmer? Klem

    15. ja, blogg om trening! Det er motiverende 😀 Kan du legge ut treningsopplegget ditt? Jeg har veldig lysst å trene styrke, men har ingen motivasjon og vet ikke hvordan jeg gjør det heller :/

    16. Eeeelske at du har begynt å blogg så bra igjen, Tuva! Og æ blir bare superinspirert av treningsinnleggan dine, samt. fremgangsbilda og evt. kostholdsinnlegg og sånt, så for min del kan du ha så my som mulig av det! Fuck dæm som sir at rosabloggeran ødelegge med treningsinnleggan da, for ingenting inspirere mæ mer enn når du og Andrea Badendyck osv skriv om det 🙂 Derimot så takle æ ikke sånn “super dedikerte” fitnessbloggera, som nærmest ser ut som menn og ikke klare å spis normal mat, men MÅ bare bruk masse supermat og dietta osv. Så jo, skriv så my du vil om det, I’m glad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg