Fantastisk kveld

Hei på dere fininger!

Natten har vært lang og det kjennes godt på kropp og sjel! Etter konserten dro jeg og Vegard på et houseparty – før vi fant ut at senga fristet mest, og tuslet hjemover i 5-tiden på morningen. Våkner alltid tidlig når jeg har drukket, helt uavhengig av hvor seint jeg legger meg. Så nattens skjønnhetssøvn ble ganske mange timer for kort. Vet i allefall helt sikkert at det skal bli en veldig rolig kveld for min del ♥

Før konserten dro jeg til Raade og Malene (kjæresten hans) for å spise taco. Mesterkokken hadde drylt sikkert en halv flaske med chilikrydder ned i kjøttdeigen i tillegg til tacokrydderet, så tacoen var en hard kamp å få ned. Raade var selvfølgelig veldig fornøyd selv! Haha, fjått! 

Hadde mitt ønske gått i oppfyllelse, så ville det vært Raade som overtok pappas plass på konserten i går. Men tror ikke Raade ville, kan hende det ville blitt for tøft for han. Fantastisk flink er han i allefall, og det er ingen tvil om hvem han er sønn av. Så utrolig lik på alle måter! 

Konserten gikk over all forventning, den var helt fantastisk! Ero og Tormod gjorde en fantastisk jobb, koste meg ordentlig mye. Sangene jeg har hørt gang på gang gjennom hele barndommen, brakte fram masse minner og noen tårer. Måtte kjempe litt for å ikke bryte ut, for da jeg fikk bilde i hodet av at det var pappa som satt ved siden av Ero så var det vanskelig. Utrolig fin opplevelse var det uten tvil ♥

– Hva skal dere i kveld? 

18 kommentarer

Siste innlegg