Forlovelsesringen

God søndag alle dere ♥ Min søndag har vært ingenting annet enn ekstremt lat og avslappende. Har fått sovet ordentlig ut, og rakk dermed ikke sollyset. Pytt, pytt – det trengtes veldig med noen ekstra timer søvn! Skal fortsette med å ligge på sofaen resten av kvelden, samtidig som jeg skal ordne klar en ny konkurranse til dere :) Et hint: Junkyard!

Har lyst til å vise dere forlovelsesringen min som jeg har fått av min kjære, hihi! Vi skal gifte oss til sommeren :):)


Se så fin da!! Blir så stolt av å bære rundt på den 😀

Men hehe neida, vi er nok IKKE forlovet – bare Vegard som er så glad i meg og som hadde lyst til å gi meg en fin gave. Skal ikke legge skjul på at jeg hadde hintet en liten smule i forveien om at jeg skulle ønske jeg hadde en diamantring. Enhver jente fortjener å bli skjemt litt bort av kjæresten, ikke sant? Vegard har kanskje skutt seg selv litt i foten med å ha kjøpt denne ringen til meg, for haha, en eventuell forlovelsesring må jo overgå denne igjen ;) Men man må ikke glemme av hva som er aller viktigst da – nemlig kjærligheten :’) HERLIGET for en kjæreste jeg har! Elsker deg, Vegard ♥ 

40 kommentarer

Siste innlegg