Something new

Helluhellu! Må starte med å si tuuusen takk for så mye støtte! At dere kommer med så mange gode råd og erfaringene setter jeg pris på. Jeg har blitt mye klokere, så jeg finner nok ut av det i morgen når jeg skal på møte med rådgiveren 🙂

Det ble en kort skoledag på meg i dag. Superdigg! Mest av alt har jeg lyst til å ta en skikkelig powernap, men tenkte heller å utnytte tiden å dra og trene før middag, i stedet. Skal, skal ikke? Senga friiister.. Men neida, det blir nok SATS på denne frøkna! Skal bli godt å få brukt kroppen til annet enn å ligge på sofaen og sløve. I mellomtiden tenkte jeg å vise dere mine siste innkjøp:


Bukse fra h&m. Den er i sånn glatt “dressbukse-stoff”, superfin og kostet bare 99kr. 


Bik Bok                                                                              Bik Bok                                                                           Gina Tricot


Bik Bok

Beklager dårlige bilder, men er svært vanskelig å få til brae bilder disse tider når det er mørkt allerede når jeg kommer hjem fra skolen.. Føler jeg må nevne det hele tiden, for det er så frustrerende!!

26 kommentarer

Siste innlegg