Forandring fryder

Wow, tiden flyr fra meg! Har gått i ett hele helgen. Karen har vært på helgebesøk, så har tilbringt mye tid sammen med henne. Hun har flyttet til Skjervøy, en liten plass et stykke unna, så ser ikke henne så ofte lengre 🙁 MEN nå har jeg masse tid til bloggen igjen, hihi <3<3

Jeg er så glad! Dagen i dag har gått til to ting jeg elsker; shopping og frisørbesøk ♥ Jeg skal vise dere ordentlig resultat i morgen, når jeg har fått stylet håret. Karoline på Hairshop på Jekta har stripet håret mitt, og jeg ble faktisk overraskende fornøyd! Det ser veldig naturlig ut, og jeg føler meg superfin!! Leker med tanken på å stripe håret et par ganger til, og faktisk bli ganske så blond for once in my life. Vi får se, veldig gøy med forandringer i allefall! Var redd det ikke skulle passe meg i det hele tatt, men neida, alt kler den smukke? 😉

Viser dere før og etter-bilder osv i morgen ♥

34 kommentarer

Siste innlegg