Shame on me

Ja, shame on me! Det ble ingen blogging denne helgen, og innlegget med tips til julegaver til kjæresten kommer etterhvert. Nå må Vegard øve til prøve, så kan ikke forstyrre han akkurat nå!

Har faktisk sovet på hotell hele helgen sammen med lillesøsteren min, og fra i går til i dag sov jeg og Vegard på hotell. Kjempetrivelig med litt kvalitetstid sammen med de man er mest glad i ♥ Den dagen jeg blir rik skal jeg ha egen kokk som kan lage meg hotellfrokost hver eneste dag! Helgen har i grove trekk bestått av litt shopping, utespising og en liten tur ut på byen. Fikk hamstret litt nytt fra Bik Bok siden de hadde 40%, så det skal dere få se en av de nærmeste dagene. Satser på en bra blogguke, så jeg får tatt igjen det tapte. Ses i morgen, snille, trofaste lesere ♥


55 kommentarer
    1. Du er fin, hvorfor kle deg ut som en hore å poste det på nettet? :/ Anyway, du er drit pen da 🙂
      Hilsen frustert gutt..

    2. Elsker deg og bloggen din, har vært “trofast” leser nesten helt siden du begynte å blogge. Og syntes bloggen bare blir bedre og bedre. Og du penere og penere! Stort forbilde, for veldig mange, Inkludert meg selv<3

    3. Hvordan BH har du under de stroppløse kjolene dine? Ingen av mine stroppløse BH-er holder oppe like godt som det ser ut som om din gjør..!

    4. kan ikke dere bloggere slutte med å unnskylde dere 24/7 for å ikke blogge?? det er faktisk mer irriterende enn at dere ikke oppdaterer.. er så utrolig lei av alle de tomme unnskyldningene!

    5. sorry, men du suger til å blogge. Liker bloggen din når du blogger, men problemet er bare det at du blogger ikke. Dette er ikke første gang jeg går inn og det fortsatt står det samme gammle inlegget. Du er sikkert ikke klar over det selv, men det er jææævlig irriterende. Så vær så snill begynn å blogg eller slutt å blogg. Unnskyldninger hjelper ingenting.

    6. Dere er i gang igjen med å slenge dritt til Tuva. Finn heller noen andre blogger å lese i mellomtiden så kommer et nytt inlegg ganske snart

    7. på’n igjen…
      Kan du ikke bare bestemme deg for om du skal blogge eller ikke? Enten eller, er jo en uke nå!
      Du fjolser sånn hele tiden. bestem deg a

    8. Tuva, jeg likte deg og liker deg godt enda… Men hver gang jeg trykker meg inn på bloggen din og ser innlegget jeg har lest/sett 30 ganger fordi det ikke har kommet noen nye er ganske deprimerende… Jeg skjønner at du har store problemer med å bestemme deg for å blogge eller ikke, men nå tror jeg faktisk at jeg har nødt til å bestemme meg for å lese bloggen din eller ikke… Jeg tror jeg må slutte…

    9. Geir: Du burde vært sperra inne! Sånne som deg har INGENTING på internett og gjøre, og bør heller ikke få lov til å gå fritt på gata! Skam deg… Blir mektig provosert av sånne kommentarer!
      Pass deg… karma kommer og tar deg!

    10. Hei Tuva, jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, men det er en ting jeg lurer på. Kan du fortelle hva som skjedde med foreldrene dine, hvordan det var å bo i fosterhjem og hvordan alt dette har påvirket deg og ditt forhold med søskene dine?

    11. Jeg synes det er på tide å velge hva prioriteringene dine skal være.
      Jeg har fulgt bloggen din over noen år, og når du først blogger – da er det gøy å lese. Men, i det siste har du kommet med så mange unnskyldninger, og du blogger bare i ny og ned. Du skylder leserne dine mer en dette, husk at uten oss hadde du ikke vært den du er i dag. Vis litt takknemlighet, begynn og blogg – eller se til å slett bloggen!
      Det et veldig skuffende å gå inn hver eneste dag, og kun se den teite overskriften “Shame on me”… Hvor lite bryr du deg egentlig?

    12. JA SHAME ON YOU. Kan du ikke heller bare slette den jævla bloggen? du klarer jo faen aldri å komme tilbake så

    13. Hahaha dere klikker helt når bloggen går tregt av seg.. det er jo bare å nyte andre blogger så lenge..Ikke komme hit som noen galninger hele tiden og oppføre dere som klovner.

    14. Er greit at du ikke blogger hvis du ikke vil det, er bare irriterende at du alltid gir så store forhåpninger til oss lesere om at “dette skal bli en bra blogguke” osv, så hører vi ikke mer fra deg. Hadde vært fint om du bare kunne tatt deg tid til å si at du har lite tid til bloggen, så jeg kommer ikke til å blogge så ofte. Liker å lese bloggen din når du blogger, men syntes det er unødvendig å bare “forsvinne” hele tiden uten å gi en eneste lyd fra deg..

    15. Andrea; Hvem er det egentlig som er tapersk og simpel her? Er vel gjerne du, som er innom Tuva sin blogg hver dag? Tipper du ikke har nådd langt heller.

    16. Du blogger utrolig bra, og jeg har lest bloggen din i mange år!
      Men hvis du ikke har motivasjon til å blogge, hvorfor slutter du bare ikke? For din egen del og får vår. Du skal jo ikke gå rundt og tenke at å blogge er et ork, for da skal du ikke gjøre det. Du skal heller ikke gjøre det for vår skyld, vi skal nok overleve! Håper grunnen til at du ikke blogger er fordi du ikke gidder, og ikke fordi noe har hendt med deg!

    17. tuva, tuva tuva…det er noen trofaste lesere her som tåler å lese at du må ta en pause…bedre å si ifra enn å la de skrive så mye dritt her på bloggen som du overhodet ikke fortjener…livet handler ikke bare om penger, klær osv til tross for at mange her sier du blogger bare for penger. du har evne til å lokke oss med dine ord men samtidig, er du et menneske og trenger å finne ut diverse ting. bare si at du skal ha en pause….

    18. Hva i all verten er vitsen med å blogge når du…..IKKE BLOGGER?
      “SHAME ON ME”? “INGEN UNSKYLDINGER”?
      COME ON! DROPP BLOGGEN!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg