The big day

Ååh, denne dagen har jeg ventet i flere måneder på! Mammaen og lillesøsteren til Vegard reiste avgårde mot Thailand i dag, og det betyr at vi er alene hjemme hos han helt til slutten av desember. Hele huset for oss selv, bare oss to. Dette blir jo nesten som en prøveperiode før vi virkelig flytter sammen i leiligheten vår, i januar ♥ Når Vegard har sett ferdig fotballkamp skal vi dra ut å handle inn mat for den kommende uken, og så skal jeg dra hjem å hente “flyttelasset” mitt. LYKKE! Nå kan jeg ta med meg kameraet og kamerastativet å stille meg opp med selvutløser i stuen så mye jeg vil, haha! De siste månedene har vært veldig tungvinte, og jeg har bare gått og telt ned dager til denne dagen – og nå er den ENDELIG her! 

I går var jeg på besøk hos Therese. Tror jeg kan telle på èn hånd hvor mange ganger jeg har vært med henne siden vi flyttet fra hverandre, og sånn skal vi ikke ha det framover! Var godt å se gulljenta mi igjen, merket at jeg har savnet henne mer enn jeg faktisk var klar over. Vi lagde hjemmelaget pizza, så på The voice og bare slappet av med litt girltalk. Jeg er vel ikke den eneste som elsker hårfargen hennes? Åååh, er det lov å ha samme hårfarge som bestevenninna, haha..?

20 kommentarer

Siste innlegg