God jul

Hei, og fortsatt god jul ♥ I år har jeg hatt den fineste julefeiringen noensinne sammen med familien og ikke minst kjæresten. Etter at vi kjøpte hytta for noen år siden så har vi feiret julaften der hvert år, og det som er spesielt koselig med det er at bestefaren til Vegard bor bare noen hundre meter bortfør. Tenk så tilfeldig! Så i år har jeg hatt dobbelt opp med julaften, både hos bestefaren til Vegard og på hytta med familien ♥ Har spist på meg noen ekstra kilo for å si det sånn, men det hører julen med. Har også fått masse nyttige ting i julegave til leiligheten, så nå kan jeg ikke vente med å få alt på plass i fine, lille leiligheten vår. Jeg merker at jeg med årene nyter julen på en helt annen måte enn tidligere, da gavene hadde et mye større fokus. Nå setter jeg mer pris på å nyte tiden med de man er glad i og masse masse god mat og drikke!

Et lite bildedryss fra julaften:


Fineste Enid og Snorre ♥


Det ble ingen fin julekjole på meg i år. Sånn går det når man er så urutinert.. Har for så vidt heller ikke kjøpt meg nyttårskjole, så kan ikke si jeg gleder meg så veldig til nyttårsaften :/:/


Haha, Vegard var “julenisse” i år, stakkars.. 

28 kommentarer

Siste innlegg