First dinner

Heeei! Nå har vi fått det viktigste på plass og leiligheten begynner å bli beboelig og veldig fin ♥ Selvfølgelig mye som gjenstår og ting som står plassert rundt omkring som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av enda. Heldigvis bestilte vi sofa for flere måneder siden, så den stod klar i butikken til og hentes samme dagen – hvis ikke måtte vi ha bodd på gulvet, alle butikker har jo så latterlig lange leveringstider. Til min store glede passet sofaen perfekt inn, både størrelsen og fargevalget var perfekt. Så fiin! Vi venter enda på sofabord, håper det kommer veldig, veldig snart! 

Vegard er helt sjokkert over hvor mye ting og klær jeg har, og jeg må bare innrømme at jeg er fullstendig enig. Boden er fylt opp med søppelsekker med jakker, sko og kjoler som jeg skal gå gjennom en dag jeg har god tid. Tror faktisk jeg skal begynne sånn smått allerede i kveld, for det er MYE som skal bort! :)


Sant den var fin? Skal vise bedre bilder når bordet, putene osv er på plass. 


Vi spiste vår første middag her i dag og valget falt på taco. 


Skal prøve og se litt penere ut neste gang jeg blogger.

29 kommentarer

Siste innlegg