Hello there

Det er faktisk ikke meningen å blogge så sjeldent, men dagene bare suser avgårde så fort at jeg føler jeg nettopp har stått opp når jeg går og legger meg. Siden sist har Vegard vært i London og jeg har fått litt alenetid som jeg har brukt på å være med venner og ikke minst lillesøsteren min, Jordild. Jeg har fått handlet inn litt forskjellige kjedelige “småting” til leiligheten som man underveis finner ut at man trenger, som for eksempel 3 lyspærer til 500 kr!! Fyfader, nå burde det bli skikkelig blogglys her inne i stua! Senere skal jeg ut å finne en enkel kommode til soverommet, så skal jeg på kveldsbesøk til Therese – gleder meg til det ♥

Siden Vegard har vært i England er det flere praktiske ting som enda ikke er på plass, som for eksempel den nye kjøkkenbenken vi har kjøpt. Flere små (STORE) ting som er halvferdig, og jeg går og irriterer meg over at ting tar sååå lang tid, haha! Vil helst ikke legge meg før ting er blitt gjort, men dessverre har jeg ingen superkrefter. 


Mange slike kjedelige ting må man kjøpe når man er voksen :))


Og forresten – jeg har atter en gang begynt å trene igjen. Har trent 3 ganger den siste uken, og det er faktisk en bra start! Typisk meg å bli alt for ivrig, trene sånn 5 ganger i uken så til slutt bare rakner alt av rutiner. Så nå skal jeg finne en fin balanse i treningen, føles bra. 


Impulsiviteten til Jordild slo plutselig inn her om dagen, og hun bestemte seg for å ihjelbleike håret sitt hjemme… Hvitt og gult hår er vel kult? Lady Gaga vs Lady Jojo?  

Bilde av meg fra nå nettopp, etter frisørbesøk hos Ida, ei venninne av meg som er frisørlærlig. Hun tok en etterlengtet stuss på meg. Før haaatet jeg å stusse meg siden jeg innbilte meg at håret ble så kort, men det er jo egentlig bare tøv, føles bare sånn der og da. Nå elsker jeg det, vil mye heller ha pittelitt kortere og myyykt hår enn langt, tørt og slitt ♥ På mandag har jeg ny time hos Hair shop for å legge inn litt flere striper, spennende :):)

24 kommentarer

Siste innlegg