Klar for å bli enda lysere

Om 35 minutter sitter jeg i frisørstolen på Hair shop for å bli enda litt lysere. Har en følelse av at jeg kommer til å bli betydelig lysere denne gangen sånn i forhold til sist! Det må en god del stiper til for at håret mitt faktisk skal bli lyst, da håret mitt er så tykt. Har ingen nerver denne gangen, bare superspent på resultatet! Blondes have more fun!? Kanskje jeg faktisk blir å trives som “blondine”? Spennende med forandringer er det uansett :):)


Meg i dag med Jordild sine røde canada goose, følte meg sykt fresh med rød jakke! Det er det som er så fint med søsken, man kan stjele klærne deres 🙂

27 kommentarer
    1. Lykke til! Men pass på så det ikke blir alt for lyst i forhold til brynene dine nå da. I så fall burde du lysne dem også 🙂

    2. Hvordan klarer du og andre og se så bra ut i jakker? Jeg ser aldri bra ut og synes det er ubehagelig. Jeg er tynn men føler jeg ikke passer med jakke.

    3. Syns u ikke at du som toppblogger bør stille som et forbilde og ikke bruke klær som tår for ekstrem dyremishandling? Latterlig og forfengelig, og utrolig lite ansvarsbevist. Første og siste gang jeg leser denne bloggen. “Pels blir brukt av fine dyr og stygge mennesker!”

    4. Gleder meg til å se resultatet, men tror ikke det kommer til å se så altfor bra ut på deg, i og med at du kler brunt hår så utrolig godt. Gjerne en 2-3 toner mørkere enn det du har nå til og med!

    5. Susan: Pelsen er økopels og ryktene om at gåsene blir nappet levende er avkreftet av CG og ikke bevist, så shut the fuck up 🙂

    6. Vilde: Uttrykket “økopels” har ikke så mye å si når dyrene faktisk lider. Canada Goose har faktisk bekreftet at de bruker fotsaks for å fange inn coyotene. Det er ikke humant, uansett hvordan man vrir på det.

    7. Må bare takke deg for at du blogger, og tipse deg om å ha et litt avansert passord på blogsoft 🙂 Min blogg ble hacket i går kveld, og det er ikke noe jeg unner noen! Heldigvis koste jeg med med å lese bloggen din da min var nede 🙂
      Uansett, pass på å ha et litt avansert passord, ønsker ikke at bloggen din skal bli hacket<3 Vil ikke at inspirasjonskilden min skal forsvinne!

    8. Vilde: bitch please, som om dem ikke kan ljuge.. Hah hvafaen får du dårlig selvfølelse for at du går med en Canada goose , vilde? BRA.
      Stygge, stygge jakker
      Pels blir brukt av fine dyr og stygge mennesker. WORDS
      noob

    9. PS; siste gang jeg går innom bloggen.. Skal ikke gi deg mer penger, så du kan få nok og bestemme å kjøpe deg en.. Huff… Canada goose.. LAST TIME, TUVA

    10. Herregud JA, de bruker fotsakser og de har klare regler på at de skal sjekkes OFTE, slik at dyrene ikke lider lenge. Det gjør de jo faktisk og, fordi det er bedre business å ta flest mulig dyr. Hva man syns om det er opp til hver enkelt, men det er ingen grunn til å angripe alle toppbloggere, eller andre som bruker jakken.

    11. Blir så jævla pissed!! Hvorfor i HÆLVETTE sår du der å smiler så fint med den ”fine” jakken som om det burde vært lov?? Jævla morder! De dyrene blir flådd levende, for at akkuratt DU skal få gå med den! De lider og vokser opp i bur som er alt for små! De flår de for faen, og de skriker i smerte, og da er du fuckings villig til å betale dyre dommer for å gå med noe som er ”inn”? du burde skamme deg! Er fuckings urettferdig at de må lide for å gjøre deg til lags! håper noen går med ditt skinn en dag!
      Kun vakre dyr og STØGGE mennesker går med pels!
      Jævla morder!

    12. De er økopels, herregud! De blir ikke flådd levende, de står ikke i bur! De lever ute i naturen og blir skutt når de går i fotsakser! Du har jo tydeligvis ikke greie på hva du snakker om..

    13. Ja, førr du veit vel alt om det vilde? Tydeligvis ikke når du gjør nå så idiotisk som å forsvar CG! greit dyran e fri, men de bruk jo fotsakse, og det e så grusomt at tell og med Norge som ikke bryr seg nå særil om dyrevelferd har forbydd det.
      Og DU tuva! Eg trudd ENDELIG eg fant en fornuftig blogg eg lika, men nei, ikke etter eg så jakka di. Det e ikke kaldt i Tromsø, det e du som e kald. Du møsta nettopp en mulig leser :).

    14. fyfaen hold no kjeft da dokker. Vis hu vil ha canada goose så latt hu hu få ha det. Hu bestemme ka hu vil bruk pengan sine på. Vis dokker skjer på andre blogga som andreabadendyck, ericakvam og aurormohn osv dem har også canada goose eller parajumpers. Respekter at dem vil vær fin å vertfall at dem kan gå med hvilken som helst jakke. Selv om dokker hater kjems aldri te å kjøp jakke slutte dem absolutt ikke å selg den. Det e vanvittig mange som har denne jakka. Kjendisa bruke den og. Synes hu skjer nydelig ut, OG ja æ ska fortsett å les den her bloggen. Jesus krist få dokker ett liv haters….

    15. fyfaen hold no kjeft da dokker. Vis hu vil ha canada goose så latt hu hu få ha det. Hu bestemme ka hu vil bruk pengan sine på. Vis dokker skjer på andre blogga som andreabadendyck, ericakvam og aurormohn osv dem har også canada goose eller parajumpers. Respekter at dem vil vær fin å vertfall at dem kan gå med hvilken som helst jakke. Selv om dokker haters aldri kjems te å kjøp jakke slutte dem absolutt ikke å selg den. Det e vanvittig mange som har denne jakka. Kjendisa bruke den og. Synes hu skjer nydelig ut, OG ja æ ska fortsett å les den her bloggen. Jesus krist få dokker ett liv haters….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg