Feeling fabulous

Det var rukket og blitt mørkt når jeg kom hjem fra skolen i går, så da orket jeg ikke å sminke meg, stille meg opp foran selvutløseren og knipse elendige bilder til dere. Heldigvis for oss bloggere (og alle andre mennesker selvsagt) blir det bare lysere og lysere framover, det gleder mitt vinterdeprimerte blogghjerte.

For første gang føler jeg meg faktisk litt spesiell og veldig, veldig fin på håret! Jeg har ikke lengre en kjedelig, safe, mainstream brunfarge som 80% av resten av befolkningen har (for å sette det litt på spissen). Jeg var og er veldig klar for litt forandring, så da jeg satt meg i frisørstolen hos Karoline på Hairshop ba jeg henne om å do her magic og peise på med stiper.


In progress

Karoline la inn masse, masse tynne striper og en mørkere brunfarge i hodebunnen for å skape dybde. Jeg kan ikke si annet enn at jeg ELSKER det! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før??? Jeg er ikke akkurat blitt BLOND, men for det om ganske så lys som dere kan se på bildene under – og det ser naturlig ut i tillegg?! Jeg elsker fargemiksen Karoline har brukt for å skape spill og dybde, helt perfekt kombinasjon som passet meg godt. Tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at jeg tror ikke jeg kunne blitt mer fornøyd med håret enn det jeg er akkurat nå – og jeg kan ikke få sagt nok hvor deilig det er med litt forandring! Karoline anbefales på det aller varmeste, hun er ikke bare en super frisør, men også superhyggelig, supernøye, supereffektiv og rett og slett bare helt SUPER!

Et sjeldent syn, jeg har til og med krøllet håret mitt for anledningen. Klarte ikke å bestemme meg for om det ble fint eller om jeg så ut som en puddel. Pytt,pytt!




Fikk også med meg noen hårprodukter som passer perfekt i disse vintertider ♥


Som dere kan se kommer dybden i hodebunnen veldig godt fram på disse bildene. Jeg føler meg litt i skyene, GUD jeg elsker håret mitt nå! Det er vel lov å si det høyt? JA! ;)

Hoho, så gøy! Nå må jeg bare holde tunga rett i munnen og ikke bli FOR overivrig heller, plutselig sitter jeg der med platinablondt hår til slutt, haha!! Neida.. Tror ikke Karoline, eller en hvilken som helst frisør, ville latt meg ende opp platinablond. Noen flere som trenger en forandring, eventuelt bare et besøk til frisøren? Karoline jobber som sagt på Hairshop Jekta, du kan ringe 77671550 for å bestille time ♥

43 kommentarer

Siste innlegg