Bilder som ikke kommer på bloggen

Heihei! Har gått rundt med ordentlig fett og jævlig hår og null sminke i hele dag siden jeg forsov meg i morgest – og har hatt ting jeg måtte fått gjort i hele dag. Sminkefri er nå èn ting, men skikkelig fett hår er det aller verste jeg vet, det klisterer seg til tryne og minner meg om Slur i Harry Potter. Det er lenge siden jeg har følt meg så lite attraktiv blant folk og det får meg til å lure på hvorfor noen mennesker faktisk bevisst går rundt med fettete hår. Finnes faktisk noen av de. Hm, var jeg litt for kvass nå?

Marte har bursdag i dag og i morgen skal den feires! Hele 20 år, HJELP! Èn ting er i allefall sikkert – vi blir eldre. Føles ut som det var i forfjor jeg møtte Marte for første gang da vi begynte i samme klasse på ungdomsskolen, men det er jo hele 7 år siden. Når 7 år har gått så fort så får det meg til å tenke på at det ikke er lenge til jeg er 27. HJELP!

I mens jeg var på bursdagsgavehandling så fant jeg faktisk (selvfølgelig..) noe til meg selv også. Et dyrere og et superbillig plagg:


Jakke fra VIC 1099kr. Så sinnsykt deilig å ha på, den er så lett, veier ingenting.


Også en topp fra BikBok til bare 49 kr. Vurderte å kjøpe den da den var på fullpris (299kr), så vil si det var et bra kjøp.

Når det skal bli tatt bilder til bloggen blir det som regel tatt rundt 20-50 bilder, hvor 3-4-5-6 av dem blir tatt i bruk. De aller fineste selvfølgelig, og resten går som regel i papirkurven. Sier seg selv at det som havner i papirkurven ikke egner seg for bloggen, MEN I DAG DERE så skal dere få se to av dem som egentlig skulle rett i papirkurven:

Pizzatime no, sneiks ;*

20 kommentarer

Siste innlegg