#fml

BOOOM! Plutselig eksploderte det i skolearbeid! Fikk litt panikk da jeg plutselig innså alt som skulle og skal gjøres på skolen framover, så nå har jeg ikke annet valg enn å sitte med nesen ned i boka #fml. Fikk enda mer panikk da jeg oppdaget at prøven vi har i morgen i sosiologi er på hele 4 kapittler, og ikke 3 som jeg trodde først #motivasjonplutseligborte.. Har kommet meg gjennom ett kapittel, så her er det bare å henge i, for her er det ingen tid å miste xD Trøster meg med cola og sjokoladepudding :’)

Vel, ja. Tenkte bare å stikke innom å si hei og forklare mitt lille fravær, i motsetning til tidligere hvor jeg bare har “stukket av” uten å gi ei forklaring. Jeg blir så superstressa av dette!! Hjelp. Når denne prøven er unnagjort så er det særemne som står for tur #hurra. Hahah, jajajaja, kommer sterkere tilbake. Helg i morgen ♥

80 kommentarer

Siste innlegg