Iphone update

Heii! Dagene går så fort unna, trodde først det bare var 3-4 dager siden sist jeg blogget men så har det allerede gått en hel uke! Fikk så lyst til å oppdatere dere fra sengen før jeg står opp, selv om det bare er en hel del med iphonebilder fra den siste uken så er det vel bedre enn ingenting. Torsdager er så deilige for da begynner jeg ikke på skolen før 13.00, så lurer på om jeg skal dra å trene før den tid, og kanskje jeg til og med rekker å ta badstu. Det hørtes veldig fristende ut ♥


♥ Forrige uke dro jeg, Vegard og familien hans til fjellandsbyen for å stå på slalom. Det var faktisk min første gang på slalom og herregud så gøy det var – vel og merke etterhvert når jeg fikk til!! Haha, trodde seriøst aldri jeg skulle komme meg ned bakken den første runden, da hadde jeg mest lyst til å ringe etter hjelp. Følte meg så jævlig dum og pinglete, men det gikk jo faktisk rett ned og jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle klare å bremse uten å sette meg ned på rumpa. Men etterhvert ble jeg sykt god 🙂


♥ Har tilbringt tid sammen med storebroren og lillesøsteren min.


♥ Litt kos med den fineste jeg vet om


♥ Smask til alle dere som er så tålmodige og snille med meg


♥ Etter gårsdagens workout. Har på meg min sykt fine treningsoverdel fra Nike som jeg kjøpte i London og 2xu-tights. Ønsker alle en kjempefin torsdag!!

11 kommentarer

Siste innlegg