Utflukt

Hola chicas!

Det er så vrient å skrive på tastaturet, var og ordnet meg lange heksenegler i går – så fint men så slitsomt når man ikke er vant med det. Selv om det er en god uke siden har jeg lyst å dele noen bilder fra utflukten jeg hadde med Herman. Store deler av fritiden bruker jeg enten ved bassenget, på den litt slitsomme stranda eller i senga, så det var altså veldig forfriskende å gjøre noe litt annerledes. Herman er en av favorittvennene mine, så når han foreslo å ta meg med på en liten utflukt var det bare å pakke veska og hive seg på scooteren. Det var uansett delvis overskyet den dagen, så det gikk med andre ord ikke på bekostning av dyrebar soletid (addicted much?). Nei, men seriøst – brunfargen har jeg gitt opp. 

Vi kjørte et stykke bort fra “sentrum”, gjennom flere gater, inn i skogen eller hva jeg skal kalle det, helt til det ble så mye sand på veien at det ikke gikk ann å kjøre lengre. Vi møtte på et sykt spesielt tre:

Vi gikk langs stranden som var helt folketom. Der lekte vi oss litt med kameraet og tok en del bilder. Mest av meg da. 


Her er forresten Herman! Min gode venn, samboer og nå; fotograf. Edit: Han har nå flyttet fra oss for å ha litt tid for seg selv. Merkes godt at han er borte ♥ Kom tilbake, Herman!  


Meg


Meg igjen


Meg og havet


Og så meg igjen da


Meg som hopper for å prøve og få til et kult bilde. Ble ganske fornøyd da. 

Når frøken blogghore sa seg fornøyd med strandbildene kunne vi komme oss videre. Herman sa vi skulle til en innsjø hvor det var en resturant på andre siden av vannet. Vi skulle altså til resturanten, og vi ble fraktet over i båt av disse tre ungkarene:


Veldig spesielt og veldig fredfullt, midt i ingenmannsland. 



Vi ble servert et nydelig fiskemåltid. Jeg har faktisk cravet etter fisk i noen uker nå, så det smakte utrolig godt. Men jeg tror fisken smakte ekstra godt i de omgivelsene vi befant oss i, for denne fisken skal visstnok være den beste i Cabarete, og da kan jeg bekrefte at det er ingen fisk som smaker bedre enn norsk fisk. Men godt var det alikevel!

En veldig fin dag ♥ Håper alle hjemme i Norge også har det fint? Noen som har fått snø allerede? Det hadde visst snødd allerede hjemme i Tromsø. Sykt. Jeg blir bare her, jeg. 

19 kommentarer

Siste innlegg