Min helg

Jeg blir utrolig glad for å se at det er flere som har savnet meg ♥ Må innrømme at jeg synes det er litt flaut å blogge igjen, når man hver gang plutselig blir borte (haha..). Men jeg har hørt at man aldri må gi opp 😉 Det trengs nytt design og planen var å ta nye bilder i helgen, men det klarte været å forhindre. Krysser fingrene for at jeg finner tid i løpet av uken, bloggen trenger det sårt. 

Helgen har stortsett gått til å være barnevakt for en gutt på 4 år. Jeg trengte de ekstra pengene siden jeg måtte cashe ut for nye sommerdekk til bilen. Valget var lett; Enten dra ut på byen å bruke penger, eller bli hjemme og tjene litt ekstra. Hadde håpet på mer overskudd og så for meg at jeg skulle blogge i løpet av gårsdagen, men dagsformen min er ikke enkel å forutse. Det viktigste akkurat nå er uansett jobben min, som jeg har fram til skoleslutt. Bloggen vil bare være en ekstra bonus.  

Fikk til ei kort treningsøkt ikveld, før jeg måtte hjem å se finalen av Robinson. Gratulerer så mye til Maiken, velfortjent seier! Selv om jeg holdt en liten knapp på Rolf. Er det forresten et TV-program jeg kunne tenkt meg og vært med på så er det Robinson. Holdt faktisk på å fylle ut søknad, men den ble aldri sendt inn..  

Kom gjerne med spørsmål/ønsker/tips om hva dere vil at jeg skal skrive om. Det ville vært til stor hjelp ♥ Kanskje en spørsmålsrunde er på sin plass? Det er lettere å svare på spørsmål om seg selv, enn det er å fortelle om seg selv. Skal forberede meg på en ny uke før jeg ruller i seng. Satser på at det blir en god uke for alle! 

13 kommentarer
    1. Er kjempe glad for at du har startet å blogge igjen!<3
      Kan du ha en spørsmålsrunde?
      Kan du skrive litt om hva som har hendt i livet ditt i det siste?
      Kan du lage et innlegg?

    2. Til spm.runden:
      – Er du og Vegard fortsatt i lag?
      (Om ikkje, kva var grunnen til at dikka ikkje lenger er i lag, behøve ikkje langt svar her, berre kort – om du føle for det såklart 🙂 )
      – Kva skal du til høsten?
      -Kor bor du no, bor du med noen?

    3. Det er så gøy at du blogger igjen! Selv om jeg ikke kjenner deg, så må jeg nesten si at jeg ble bekymret for hvordan du hadde det da du “forsvant” sist gang 🙁
      Spørsmålsrunde er alltid en bra ting det! 🙂

    4. Har ventet så lenge på deg! Håper du kan ha en spørsmålsrunde. Spessielt lurer jeg på hvordan det går med silikonet som du tok for noen år tilbake? Og om du kommer igjen med bilder på instagram?

    5. Tuva, det er DEILIG å ha deg tilbake 🙂
      Jeg vil høre mer om hvor du bor nå! Du trenger ikke være så personlig, siden du gruer deg litt til slikt, men fortell litt om hvor du jobber/hva du gjør på! 🙂
      Klem! Stor fan av deg! 😉

    6. -Gikk det bra med studiene ?
      -Hvor bor du nå?
      -Har du noen plan fremover ? ( jobb, boplass, kjæreste osv…)
      -Er du og Vegard sammen ?
      -Er det lenge siden du kom hjem fra der du var og tok opp fag?
      -Har du fremdeles god kontakt med Therese ? (tcmn)
      Jeg har savnet deg sååå Tuva, og sett innom bloggen din ofte!! <3 <3

    7. Ble veldig glad når jeg klikket meg inn her bare for å sjekke om du kanskje var tilbake 🙂 Har savnet bloggingen din!!
      Spm:
      Kan du fortelle litt om hverdagen din fortiden? hva du driver med og hva du har tenkt til å gjøre videre 🙂

    8. Sååå glad for å se deg tilbake igjen! Kunne du vær så snill skrevet et treningsinlegg(vet du har skrevet det før men heheh)?! Elsker trening og er relativt sprek, men sliter utrolig med å finne et plan som gir gode resultater, spesielt på bena.. Og gjerne skrive om kosthold i tillegg! Et sånt innlegg hadde hjulpet UTROLIG mye!

    9. nå ble jeg så glad! Har alltid likt bloggen din og syntes du virker som en veldig søt jente! Jeg lurer egentlig bare på hvor skoene dine er fra? Ser helly hansen logoen, men kunne du vist et bedre bilde? 🙂

    10. kjempekjekt å se deg tilbake!<3 har et spørsmål; hvordan er vekten og treningen din nå i forhold til sånn den var før? lenge siden jeg har sett deg liksom haha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg