Halvhjertet og upersonlig

Sminken min ligger innelåst i en bil jeg ikke har tilgang til for øyeblikket, så idag kjente jeg litt på at jeg ikke orket å blogge på grunn av mitt sminkeløse ansikt. Men jeg tråsset den tanken og tok heller bilder av rommet mitt for å vise dere. Jeg viser ikke bilder fordi jeg synes det er så innmari fint og vil at dere skal kommentere det, jeg gjør det egentlig kun for å ha noe å blogge om, haha. Sikkert også noen som synes det er interessant å se uansett, håper jeg. Krysser fingrer for at jeg snart får sminken så jeg får tatt litt bilder, er så sugen på å få ny header at jeg orker ikke gå inn på min egen blogg, nesten.. 

Som jeg såvidt har nevnt så bor jeg sammen med en kompis. Jeg flyttet inn her i januar og jeg visste allerede da at jeg ikke kom til å bo her lengre enn til sommeren, derfor er rommet halvhjertet innredet og upersonlig. Har ikke orket å pakke ut alle tingene mine, hengt opp bilder, pynt og lignende. Har egentlig bare akkurat det jeg trenger; skap med klær i og en seng. 



Stooort og fint skap med speil – som jeg faktisk har montert selv. En helvettes jobb var det!

En anbefaling rett fra hjertet: Kokosolje, kjøpt på helsekost. Kan brukes til matlaging fordi det er ren kokos, men i mitt tilfelle brukes det på kroppen og i ansiktet for å gi fuktighet. Alt av bodylotion er lagt til sides, nå er det kun denne det går i! Kostet vel 199,-. 


Hyller som stod på rommet fra før av som jeg har tatt i bruk som skohyller


Overdel fra h&m og tights fra 2xu (annonselenke). Nå skal jeg dra på trening, blogges mine venner ♥

19 kommentarer

Siste innlegg