Arbeidsløs fra og med i morgen





Cardigan herfra // Kjole herfra // Sko fra H&M (sponset kjole og cardigan fra Junkyard.com)

Sommeren er kommet tilbake for å hilse på, så jeg dro rett hjem etter jobb og skiftet til noe mer sommerlig. Strømpebuksen må man enda tviholde litt til på – nei, SÅ heldig er vi ikke enda. Lillesøsteren min kom på besøk i dag, Vegard kommer i morgen og det er også siste jobbdag. Det betyr at jeg er arbeidsløs fra og med i morgen, men den bekymringen orker jeg ikke å fokusere på før i neste uke, heh.. Mye nytt og spennende i vente, tror dere det er noen som gleder seg? JEG!

Jeg elsker kjolen og cardigan jeg har på, men PS; Jeg har kjolen i XS, men den er litt liten på størrelse så jeg ville ha gått opp en. Ellers kan jeg informere om at Junkyard har stort sommersalg med salgsvarer opp til 70%. Ser at cardiganen jeg har på meg er på tilbud blant annet. Shop til u drop, ladies 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg