Genuint lykkelig

HERREGUD så jeg har plagdes med å få inn bildene!! Vet ikke om det er tre eller fire år jeg har hatt Macen min, men den koker virkelig om dagen og klikker hvis det blir litt for mye aktivitet. Jeg vet ikke hvor mange tusen bilder jeg har liggende på den, men dere kan jo tenke dere – jeg har ikke tatt en skikkelig opprensking ever – før nå. Både jeg og Macen føles noen kilo lettere.

Det har vært nok en fantastisk solskinnsdag her i Trondheim og det gjør meg lykkelig! Jeg er vel ikke den eneste som faktisk blir genuint lykkelig om sommeren? Solen gjør noe med oss mennesker. Vi tok først en tur på Solsiden for å kike litt, drikke brus og bare nyte livet. Det var så varmt og digg at vi dro etterhvert hjem for å sole skrotten iført litt mindre klær på terrassen. Jada, de hårete spare-til-vokse-time-leggene mine måtte få se litt dagslys de også, stakkars. Jeg ba Vegard om å ignorere pelsen, noe jeg selvsagt aldri skulle ha sagt.

Solen tok skikkelig, og jeg fikk til og med antydning til skille. Krysser fingrene for sommervær i Tromsø også, for på tirsdag skal vi kjøre hele veien hjem..

Bikini fra Weekday

Veeeel..

En god nyhet: Jeg får nytt design snart. Endelig! Jeg synes headeren min er helt grusom og skjønner ikke at jeg noen gang faktisk synes bildet var fint. Det skal bli godt med forandringer her inne, vil tro det vil booste motivasjonen og. Jeg trives faktisk ikke inne på min egen blogg og slik kan det ikke være. Synes det er rart ingen flere har kommentert det, haha.

11 kommentarer
    1. Hvis kjæresten min hadde kommentert på mine hårete legger, så hadde jeg klikket. Jeg barberer for faen ikke leggene mine for han – men det vet han heldigvis. Det er jo uansett bare leggene mine?? Ser ikke at han gjør det samme, akkurat.

    2. Noe jeg syns er veldig fint i headere, er når man ikke bruker et nærbilde av bare skulder og ansikt, men at man heller har fra lårene og opp (typ sophieelise), hoftene og opp, magen og opp, etc. Fint, også blir jeg ikke så fort lei hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg