Opprydding i klesskapet & Squash lasagne

Som jeg har nevnt tidligere, så har jeg, Anna, Erica og Aurora planer om å ha klessalg her i Trondheim i løpet av høsten. Men, planleggingen har stått helt stille i sommer hvor alle har styrt med hvert sitt. Hvor vi skal ha klessalget er det store spørsmålet, så vet du om et lokale sentralt i Trondheim som vi kan låne eller leie hadde vi satt stor pris på tips!! Jeg har nemlig alt for mange klær som skriker etter nye eiere

Denne formiddagen har jeg altså brukt på å sortere ut enda flere klær fra skapet mitt. I boden står det allerede 4-5 søppelsekker stappfulle av kjoler, jakker, diverse klær og tilbehør som jeg er helt sikker på at noen andre vil ha stor glede av. Alt av informasjon rundt salget kommer når vi klarer å få ut fingeren og finner et sted å ha det!

En pitteliten smakebit.. Blant annet disse to kjolene vil forhåpentligvis få nye eiere ++ mye mer:

Vi har begynt å sette opp middagsplan for hele uken, og gjør dermed innkjøp for hele uken hver mandag. Det er utrolig mye tid og penger spart på å gjøre det slik, så jeg satser på at vi klarer å fortsette den gode vanen. Føler meg dessuten ekstremt voksen der jeg går rundt med handleliste i butikken, haha. Det verste jeg vet er å stå på butikken hver eneste dag med lavt blodsukker å lure på hva man skal ha til middag.

Squash lasagne (oppskrift hentet fra bloggen til Caroline/Fotballfrue) stod på menyen i dag og det ble en stor suksess! Vegard sa det var det beste jeg noen gang hadde laget, haha wow.. Med en frisk salat til med masse digg og pepsi max i glasset – jummy! Sunt, godt og veldig mettende!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg