Litt som Kim Kardashian

Ingen jobb og lite venner har gjort dagene nokså ensformige og det har vært lite sosialisering på denne jenta. Derfor har trening vært dagens store høydepunkt. Ikke dumt det, men det skal bli godt å møte trynet til noen andre enn kjæresten i morgen, da jeg skal møte en venninne som nettopp også har flyttet hit. Jeg har noen få venner, men skulle gjerne hatt flere. Betryggende å ha noen i det minste, så kan man være på vennejakt sammen.

Fredagskvelden har blitt tilbringt på SATS og deretter i sofaen med hjemmelagde burgere og frukt og sjokolade til dessert. En helt perfekt fredag spør du meg. Trente ben, mage og armer. Leg day is my favorite day! Det kan være helt pyton når man står midt i det, men det finnes ingen diggere følelse enn å være så gele i bena at man nesten detter ned trappa etter endt økt. Favorittøvelsene på ben og rumpe er: Knebøy, bulgarske utfall, hipthrust og forskjellige varianter av benspark.

Muligens jeg er litt innbilsk, men synes dere ikke rumpa mi allerede begynner å ligne Kim Kardashian?! xpp

Om det er noe dere lurer på eller ønsker at jeg skal blogge om angående trening osv, så kommenter gjerne. Litt usikker på hva dere er interesserte i å lese om. Jeg er ingen proff, så det er selvsagt begrenset hva jeg kan svare på – men interessen er i alle fall stor og litt erfaring har jeg fått. Som yngre trente jeg apparat-turn på et ganske så seriøst nivå, og det er jeg veldig takknemlig for i dag. Jeg kjenner kroppen min godt og har en grunnstyrke som jeg kan takke turningen for.

Her ser dere 7 år gamle Tuva i sin første turnkonkurranse Haha, søt

38 kommentarer
    1. Vil veldig gjerne at du legger ut resultatene du har fått, før og etter bilder osv! 😀 Du har så fin kropp

    2. Dragrace på Lade imårra kveld! (altså lørdag) Massevis av gamle valianta, darta og mopar som kjøre med topp stemning med publikum. Lurt å ha med sæ nå varmt da det hell på til natta, hadd vært gøy å sett dæ der åså blir du kanskje kjent med nye fjes i trondheim! 🙂

    3. Kjekt du skriver om trening! Trenger ett spark bak nå når sommerferien snart er over for meg :O kanskje du kunne visst noen øvelser på bloggen? Trener du etter ett program?

    4. Jeg lurer på hva dine mål med treningen er? opp/ned i vekt, mer aktiv, bedre trent etc. Også lurer jeg på hvordan en ca matdag er for deg? Du ser kjempe bra ut!

    5. håper du kan skrive litt mer om kosthold, og hva slags øvelser du bruker når du trener mage, rygg og armer. du er veldig motiverende 🙂

    6. Elsker at du blogger om trening, det er skikkelig motiverende, så jeg håper du fortsetter med det! 🙂

    7. Jeg har også nettopp flyttet til Trondheim (riktignok bare fra ei bygd en time unna)! Om du en dag er veldig ensom kan jeg mer enn gjerne stille opp, hahah!

    8. Hei! Synes det er spennende å høre om treningen din, og jeg lurer også på hvor du har kjøpt tightsen? 🙂

    9. Er fra nordland selv og har bodd i Trondheim i 3 år. Gjerne kom på besøk, eller kanskje bli med ut ikveld?:-)

    10. Heei, har også nettopp flyttet til trondheim og kjenner ingen her, kan gjerne stille opp hvis du kjeder deg en dag!

    11. Gjerne lag innlegg med bilder evt filmer av øvelsene du gjør osv! Har begynt å trene selv og trenger inspirasjon til hva jeg kan gjøre:) veldig glad for at du har begynt å blogge igjen!

    12. Jaa, kjør på mæ trænings inlegg! Bloggen handla jo om de og då e da arti å læs ka du jær å ka som interesser de 🙂

    13. Elsker å lese om trening! Skriv gjerne hva du har trent når du blogger og kanskje noen øvelser 🙂
      Glad du blogger igjen! Stå på!

    14. Kan du skrive om hvilke øvelser du gjør, hvor mange repetisjoner og hvor mye tyngde/motstand? Og kanskje om hvordan komme over frykt for styrketrening på treningssenter, hvis du har noe erfaring med det? Fortsett gjerne og del hva du spiser, det inspirer veldig 🙂

    15. Veldig gøy å lese om trening 🙂 treningsprogram, før etter bilder, tips osv! Kosthold er også tommel opp 😀

    16. Kan du lage et innlegg om de ulike øvelsene du bruker, og forklare hvordan du gjør det osv? Kanskje med litt bilder:)

    17. Kjenner meg igjen! Er også fra Nord-Norge, og bor i Trondheim med kjæresten. Kjenner svært få her, og føler meg veldig ensom til tider. Nesten så jeg har lyst til å be deg ut på date, hehe!

    18. utfyllende innlegg om hvordan du trener ben og rumpe + hvordan du trente for å klare din
      første pull-up, og deretter flere?

    19. Hadde bare et spørsmål om treningssenter. Så du tidligere la ut bilder fra 3t Moholt skjønner du 🙂 Hvilket senter er du medlem av?

    20. Jeg bor også i Trondheim med kjæresten. Veldig ensomt til tider.. Har bodd her 1 år nå og kjenner fortsatt nesten ingen.. hehe!
      Gjerne skriv mer om trening og kosthold- elsker slike innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg